Hvem er de danskere?
Fra : Fuzz Boxer

Dato : 07-03-02 14:11

Her er den nemme - danske musikere som er bedre kendt under
kunstnernavn:

Mette Bondo
George Peter Brandst
Ole Bredahl
Knud Christensen
Mek Falk
Bodil Nielsen
Claus Clement Pedersen
Bjarne Rasmussen
Frederik Schiemann
Roland Sørensen

Jeg ville meget gerne have inkluderet Ruder Konge, jeg så ham ofte nok i
de københavnske natklubber for en snes år siden, og der var nogen der
indviede mig i hans civile navn; men ak, tidens tand har spist det...
Kong Kent, er det indenfor din ekspertise?

Boxer

Fra : Rhythm

Dato : 07-03-02 15:29

"Fuzz Boxer" <lint@fuzz.com> skrev i en meddelelse
> Her er den nemme - danske musikere som er bedre kendt under
> kunstnernavn:
>
> Mette Bondo
Det kan være du mener at den er nem, men der dukker kun et navn op på nettet
ang. Mette Bondo
og det er en eller anden gruppe fra 70´erne der hedder Hvalsøspillemændende
Hvem pokker har hørt om dem ?

> George Peter Brandst
Ukendt på nettet, er du sikker på at navnet er korrekt ?

> Ole Bredahl
Sir Henry and his Butlers.

> Knud Christensen
Sebastian

> Mek Falk
Mek Pek

> Bodil Nielsen
???

> Claus Clement Pedersen
Iflg Google og Undervisnings ministeriet er dette en gymnastik lærer

> Bjarne Rasmussen
Cæsar

> Frederik Schiemann
???

> Roland Sørensen
Rock Nalle, det vidste jeg fordi at min far har abejdet sammen med ham i
Odense.

Men alle her over er jo "død og borte" fra musik branchen og kendes ikke af
hoved parten
af dem der ellers kommer her i gruppen.
Så det kan være at den er nem i dine øjne, men når det kommer til de 20-30
årige der
hovedsagligt benytter gruppen er det her en hamrende svær quiz.

Rhythm

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 07-03-02 15:51

Rhythm skrev:

> Ukendt på nettet, er du sikker på at navnet er korrekt ?

Det må være Brandt, og så er det Peter Belli.

> ???

Trille, hvis jeg husker ret.

Thomas T.

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 07-03-02 15:59

Fuzz Boxer skrev:

> Mette Bondo

Mathilde.

> Claus Clement Pedersen

Tømrerclaus.

> Frederik Schiemann

???

Ellers er de andre vist gættet.

Thomas T.

Fra : Mogens

Dato : 07-03-02 17:10

> Her er den nemme - danske musikere som er bedre kendt under
> kunstnernavn:
>
> Mette Bondo
> George Peter Brandst

Peter Belli

> Ole Bredahl
> Knud Christensen

Sebastian
> Mek Falk

Mek Pek??

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 09-03-02 08:30

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-03-02 22:39

Fuzz Boxer <lint@fuzz.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3C8766D2.47A7@fuzz.com...
> Her er den nemme - danske musikere som er bedre kendt under
> kunstnernavn:

Jubiiii, så kom der endelig dansktopmusik med . LETS GOO....... Fangede i
den? - lets goo

> Ole Bredahl
SV: Sir Henry

> Roland Sørensen
SV: Nalle (Senere kendt på dansktopscenen som Rock Nalle)