Flytning af Tiscali ADSL
Fra : news.sektornet.dk

Dato : 07-03-02 13:14

Hej med jer

Er der nogen der ved hav det koster at flytte en Tiscali ADSL fra en adresse
til en anden? Der skal skiftes central.

Mvh. Jacob Laue Petersen

Fra : Henning

Dato : 07-03-02 13:40

On Thu, 7 Mar 2002 13:13:33 +0100, "news.sektornet.dk" <John@doe.com>
wrote:

>Hej med jer
>
>Er der nogen der ved hav det koster at flytte en Tiscali ADSL fra en adresse
>til en anden? Der skal skiftes central.

Nedlæggelse (gratis hvis du har haft ab. mere end 6 mdr.) + oprettelse
med dertilhørende ventetid. Gratis?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 07-03-02 18:11

Hej Henning, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Nedlæggelse (gratis hvis du har haft ab. mere end 6 mdr.) +
> oprettelse med dertilhørende ventetid.

Det er svjv billigere og hurtigere [1], hvis man bestiller en
flytning. Desværre husker jeg ikke lige hvordan, men prøv at ringe
til DSL-salg og snak med dem om det. (Supporten ved såmænd sikkert
også noget om det).

Du kan finde nogle numre bl.a. her: http://stegen.dk/kontakt.htm

[1] Tip: Jo før, du kender den nye adresse præcis, jo hurtigere og
mindre bøvlet for sig vil det være. Kan TDC-montøren komme ind og
installere forbindelsen, før du flytter ind, kan du *ideelt* set få
den gamle linje nedlagt og den den nye aktiveret på flyttedagen.
Men de skal jo have et tip (bestilling af flytning og dato) i god tid
forinden.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-03-02 07:24

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Nedlæggelse (gratis hvis du har haft ab. mere end 6 mdr.) + oprettelse
> med dertilhørende ventetid. Gratis?

Ventetiden er ikke gratis. Dit abonement fortsætter selvom du er uden ADSL
på din nye adresse.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen