Boundle..??
Fra : Tajen

Dato : 07-03-02 12:21

er der muligt at binde to adsl forbindelser sammen.. fx hvis man har 2 ISDN
linier kan man sætte den til at bruge begge linier til internettet og derved
få 128kbit i stedet for 64kbit..
Er dette også muligt at gøre med 2 ADSL 2mbit forbindelser??

Christian Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 07-03-02 14:02

"Tajen" <tajen_junk@hotmail.com> skrev
> er der muligt at binde to adsl forbindelser sammen..

Ikke for at være strid, men spørgsmålet har været stillet før, uden at jeg
kan huske svraet, så prøv at kikke på gamle indlæg i gruppen her. Men mit
umiddelbart gæt vil være nej.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Rune Klausen

Dato : 07-03-02 19:44

"Tajen" <tajen_junk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
derved
> få 128kbit i stedet for 64kbit..
> Er dette også muligt at gøre med 2 ADSL 2mbit forbindelser??

Det kan lade sig gøre, men du får ikke samme effekt som bundling af ISDN
linier.

Du skal have gang i en unix-fætter og det er pænt besværligt at få til at
virke.

-Rune

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-03-02 21:26

"Rune Klausen" <Rune.Klausen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal have gang i en unix-fætter og det er pænt besværligt at få til
at
> virke.

Og det afhænger af definitionen af "virke"
Du får aldrig noget der svarer til multilink PPP

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 07-03-02 23:18

In article <3c87ccda$0$83740$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> Du får aldrig noget der svarer til multilink PPP

Med mindre du kører multilink PPP.

:)

--
Andreas Plesner Jacobsen | "Life is too important to take seriously."

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-03-02 01:45

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
> Med mindre du kører multilink PPP.

Du skulle næsten have et citat

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Rune Klausen

Dato : 07-03-02 23:36

> "Rune Klausen" <Rune.Klausen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> at
>
> Og det afhænger af definitionen af "virke"
> Du får aldrig noget der svarer til multilink PPP

Det ville være noget med ast der kunne være gevinst hvis du downloadede
flere store filer.
filerne fordelt på flere linier, men problemet er jo at man får 2 IP
addresser, og det er der det går i ged :/

-Rune