Hjælp til Id af sang: "Hang on now"???
Fra : Martin Kruse

Dato : 27-01-01 16:38

Jeg skal bruge noget hjælp til at finde ud af hvad denne sang hedder og hvem
der har lavet den.

Den bliver spillet på The Voice nogle gange og omkvædet er noget i stil med
"I got to hang on now..."
Den lyder rimelig ny, men jeg ved ikke om det er en ny udgave af en gammel
sang.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

MK

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-01-01 20:48

On Sat, 27 Jan 2001 16:38:20 +0100, "Martin Kruse"

Oprindeligt lavet af Jesper Lundgaard, nu genindspillet af "Freedom".
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 11:33

Fra : Martin Kruse

Dato : 28-01-01 11:33

"Dan Emborg" <monstersurf@12fuel.dk> skrev i en meddelelse
> Er det Jesper Lundgaard - Hang On du menner
> Den version de spiller på the voice er med Dj Freedom og hedder også Hang
On

Yes!!!!! Mange mange tak!
Hold kæft hvor jeg elsker newsgroups!

MK