MS Windows
briani 27239
kopiering af billeder TIL kamera
Fra : Torben Larsen

Dato : 07-03-02 09:48

Kører xp pro, og har et digitalkamera (Canon Powershot G1). I win2k kunne
jeg kopiere billeder til kameraet, men i XP kan jeg ikke umiddelbart hitte
ud af det. Kameraet er tilsluttet usb.
Nogen idéer ??

Torben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-03-02 12:11

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> skrev:

> [...]
>jeg kopiere billeder til kameraet, men i XP kan jeg ikke umiddelbart hitte

Køb en kortlæser (400 kr.). Sammen med kortet fungerer den som
transportabelt drev, og den sparer en hel del batteri når
billeder skal overføres mellem kort og computer.

--
Bertel

Fra : Gjøl

Dato : 07-03-02 13:20

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Køb en kortlæser (400 kr.). Sammen med kortet fungerer den som
> transportabelt drev, og den sparer en hel del batteri når
> billeder skal overføres mellem kort og computer.

Jeg bruger en PQI Travel der har 16 MB i sig selv og kan læse alle gangbare kort,
koster 449 kr. og kører USB, der medfølger læder etui og forlængerkabel.

--
/\_/\
. .

Fra : ha

Dato : 07-03-02 14:22

> Jeg bruger en PQI Travel der har 16 MB i sig selv og kan
læse alle gangbare kort,
> koster 449 kr. og kører USB, der medfølger læder etui og
forlængerkabel.

Hørt hørt, kan kun anbefale samme. Har osse selv tidligere
"sat
og fedtet" med kamera og ledninger derfra. Stor stor
batteriæder.
Er nu den lykkelige ejer af ovennævnte kortlæser, som jeg.
f.eks.
osse bruger hvis jeg skal have småprogrammer med mig p¨å
farten.

mvh
ha