Problemi della stringa
Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 09:55

Ho difficoltà di somee usando il codice categoria della stringa e
particolarmente il metodo di sostituzione...
Potrebbe qualcuno aiutarlo fuori?

/Brian Matzon

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 07-03-02 10:14

"Brian Matzon" <brian@matzon.dk> writes:

> Ho difficoltà di somee usando il codice categoria della stringa e
> particolarmente il metodo di sostituzione...
> Potrebbe qualcuno aiutarlo fuori?

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.programmering.java

3. Fundats:
Formålet med d.e.p.j er at være et dansksproget forum til
fælles hjælp med programmeringsproblemer i Java.

Længere er den vel ikke?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 10:21

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> wrote in message

> [...]
>
> 3. Fundats:
> Formålet med d.e.p.j er at være et dansksproget forum til
> fælles hjælp med programmeringsproblemer i Java.

TARK! - det var lige den jeg ledte efter... 101% enig!

/Brian Matzon

Fra : Morten

Dato : 07-03-02 11:19

Brian Matzon wrote:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderbear@bigfoot.com> wrote in message

> TARK! - det var lige den jeg ledte efter... 101% enig!

På trods af at din verden er 100% firkantet forbeholder
du dig ret til at være hele 101% enig? ;)

Morten

Fra : Brian Matzon

Dato : 07-03-02 12:42

"Morten" <morten@kikobu.com> wrote in message

> På trods af at din verden er 100% firkantet forbeholder
> du dig ret til at være hele 101% enig? ;)
Jap - nuff said ;)

/Brian Matzon