Ingen force feedback i F1 2001?!?
Fra : Martin K

Dato : 07-03-02 09:18

Som subj. fortæller har jeg et problem. Jeg har netop fået mit nye rat:
Logitech WingMan Formula Force GP. Det er faktisk et meget fedt rat, og jeg
har hele tiden testet om rattet virkede i F1 2001. Det har jeg efter to dage
ikke kunne få det til Men så prøvede jeg at stoppe F1 2000 i maskinen.
Her var der ingen problemer. Hvad kan dette skyldes? I WingMan Profiler står
der ikke noget med F1 2001 kun F1 2000. Kan dette være årsagen...? Man kan
ikke slå force feedback til inde i F1 2001, men det kan man tilgengæld i F1
2000. Kort sagt: Hvad gør jeg galt, og hvad skal jeg gøre for at løse det?
Jeg benytter Win2000 og Logitech's seneste drivere 4.11!

Min konfiguration:
AMD Athlon XP 1700+
Asus A7A266-E
256 PC133 SD-Ram
Chaintech GeForce 2 TI 64 DDR TV
ROBYtech netkort
Papst kabinetkøler
Osv.
Osv.

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-02 13:32

Hej du skal hente en opdate til den på denne side http://www.easportsf1.com/
så kommer det til at virke og spillet køre også beder med den opdate

MVH Peet

Fra : Martin K

Dato : 07-03-02 19:47

Supercool!!! Tak for hjælpen... nu rykker det

--
Martin K