sudden strike
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 07-03-02 09:03

Hej

Min kæreste har lige købt sig spillet sudden strike. Men nu har han
problemet at spillet er meget svært og han kan ikke komme videre i spillet.
Manualen er mget svær at forstå og nu ville jeg høre om der ikke findes en
dansk manual til spillet?
Jeg ved at han sidder fast i en bane nr to hvor han skal krydse en bro,
smadre den og så skal han smadre nogle bygninger men han bliver hele tiden
smadret der på dette hjørne. Når han endeligt kommer forbi så skal han hen
til en anden bro og der skalhan tage nogle kanoner og kommer over broen og
smadre den, men der fejler han så helt. Er der nogle herinde som kan hjælpe
han videre?

mvh Cindie

Fra : HPR

Dato : 07-03-02 17:04