MS Windows
briani 27239
2 skærme - 1 pc
Fra : Bettina Uhrenholdt

Dato : 07-03-02 06:29

HJÆLLLLP - jeg håber nogen kan hjælpe mig - jeg har brug for at tilkoble 2
skærme til min Dell-pc dimension4300 - jeg kan simpelthen ikke finde ud af
det - har prøvet at indsætte op til flere ekstra pci-grafikkort uden at få
disse til at fungere - hvad gør jeg
Hilsen bettina

Fra : Svend Nielsen

Dato : 07-03-02 07:01

Matrox har et PCI grafikkort med 2 udgange og det er let at få til at virke
med 2 skærme.

Fra : Peter T.

Dato : 08-03-02 09:57

"Bettina Uhrenholdt" <bettina.uhrenholdt@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> ikke finde ud af det - har prøvet at indsætte op til flere ekstra
> pci-grafikkort uden at få disse til at fungere - hvad gør jeg

Har du husket at fortælle windows, at den ekstra skærm skal aktiveres i
[Display Properties]?

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...