En hilsen i min gæstebog :-(
Fra : Katrine_Nederby

Dato : 07-03-02 03:48

Her kommer man sent hjem fra arbejde og bliver glad for at se, der
ligger en hilsen og venter i gæstebogen! -Men sikke noget ævl I kan
se den via linket her:
http://pandoras_burmese.tripod.com/Burmeser/id18.html
(Den er fra onsdag, skrevet af "Lars")

I første omgang får jeg lyst til at fare i blækhuset og sende
vedkommende en mail, men mon ikke man bare skal ignorere ham og så
ellers slette kommentaren/spørgsmålet? Hvad gør i med den slags hilsner?
-For de er vel ikke helt ualmindelige? -Eller er de?

Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-03-02 08:20

Ignorer det. Fjern indlægget hvis du synes.
mvh Camilla

Fra : Birgitte

Dato : 07-03-02 08:35

Hej Katrine
Jeg forstår din indre uro, men det her er nu nok en ringe trøst,- det bliver
ikke første og ej heller sidste gang, du modtager sådanne beskeder, hvor
sørgeligt det end må være.
Slet beskeden, så du ikke opfordre andre til at skrive noget ligende.
Knus Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Line Wolff

Dato : 07-03-02 08:48

Sikke da en ynkelig stakkel at høre på. Skal vi have ondt af ham? Nej, for
det faktuelle i det han skriver er jo helt forkert. Slet beskeden og tænk
ikke mere over det.
Han må have haft en dårlig dag - det virker ihvertfald mærkeligt at lægge
det i en gæstebog. Du er jo ikke gjort noget forkert.

mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : johnb

Dato : 07-03-02 08:53

Hej Katrine

Jeg overvejer at lave en gæstebog til min hjemmeside, og er derfor opmærksom
på hvad man kan blive udsat for. I dit sted ville jeg:

Hvis indlæget var anonymt, ville jeg straks slette og glemme det.

Ham der har skrevet har tydeligvis et budskab, men det er ikke nødvendigvis
rettet til dig alene, men til alle os katteejere. At han bruger din gæstebog
til at reklamere for sit budskab, ja det ved jeg ikke hvorfor. Hvis han
ønsker debat om emnet, kan han jo f.eks. benytte NG'en. Hvis du vil være
'offensiv' kan du jo maile en opfordring til ham.
--
Mvh johnb

http://home24.inet.tele.dk/johnbrask

Fra : Niels Peter

Dato : 07-03-02 09:22

Selv synes jeg, det er sjældent, man ser sådan noget i gæstebogen (men jeg
ved, andre har været mere plaget).
De få gange, jeg har været ude for det, har jeg slettet beskeden med det
samme og glemt den igen. Det er det eneste, der er at gøre.

Hilsen, Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-03-02 10:13

Hej Katrine

Jeg ville nok skrive tilbage til ham og spørge, hvor han har de tal og
oplysninger fra.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk

Fra : Kate

Dato : 07-03-02 10:56

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in

> Jeg ville nok skrive tilbage til ham og spørge, hvor han har de
> tal og oplysninger fra.

Ja, jeg tænkte lidt på og skrive og spørge om han ikke havde hørt om
rengøring.
Da jeg overtog denne lejlighed var den temmelligt beskidt og jeg vidste
at der havde boet en kat før, så jeg tog herud og gjorde _grundigt_
rent og sprøjtede med Absolut D inden kattene kom over dørtræsklen, det
kan man vel gøre som en leveregel. Jeg ved også at når/hvis jeg flytter
herfra vil jeg da gøre ligeså grundigt rent og sprøjte, for en
sikkerhedsskyld.

Ellers skal du nok bare gøre som de andre siger, slette beskeden og
lade som ingenting, selvom jeg godt kan følge dig i at man bliver
skuffet over sådan noget.

Kate

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-03-02 11:22

Hmm, jeg kunne altså ikke dy mig, så jeg skrev til
ham og gjorde opmærksom på at hvis man ville kunne
man sagtens rengøre lejligheden så der ikke var gener,
og at man jo altså kan gøre det valg kun at søge lejligheder hvor der ikke
var dyretilladelse, det er jo
trods alt stadig langt de fleste boligselskabers politik

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@mail.dk

Fra : Trine

Dato : 07-03-02 13:31

Glem det, han har sikkert haft en sur dum dag. Har lidt ondt af ham, det er
jo synd for ham hvis han skulle være en af de 10% han skriver om, for så har
han ikke glæden ved at have dyr.

K.H.

Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-03-02 14:02

d. 07/03/02 3:48 skrev Katrine_Nederby på Katrine_Nederby.news@kandu.dk i
artiklen doAh8.2675$ng4.170678@news000.worldonline.dk:

> [...]
> ellers slette kommentaren/spørgsmålet? Hvad gør i med den slags hilsner?
> -For de er vel ikke helt ualmindelige? -Eller er de?

Jaeh - hvis det bare var eder og forbandelser eller sådan noget, havde jeg
slettet det uden at tænke mere over det - ligesom de sære e-mails man får
fra tid til anden
Men ham her har da fået et eller andet helt galt i halsen - bare det, at
"lejligheden er ubrugelig for hver 10.". det er godt nok hver tiende der har
en eller anden slags allergi - men de har skiseme ikke alle sammen
katteallergi Desuden er vand og sæbe jo opfundet! Et eller andet
sted klør det lidt for at fortælle ham det (det er nok allergi ) men det
nytter nok ikke...

--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Finn

Dato : 07-03-02 16:52

> [...]
> ellers slette kommentaren/spørgsmålet? Hvad gør i med den slags hilsner?
> -For de er vel ikke helt ualmindelige? -Eller er de?

Jeg ville bare lade den være, alle har vel lov til at have deres mening,
selv har jeg ikke kat men derfor behøver man vel ikke hade katte.

Hvis du sletter det kan det være at han dagligt skriver et nyt indlæg
om hans allergi, tag det som en melding om at når du flytter engang så husk
at sige
til hver tiende der kommer og kigger på boligen at du har haft kat i
lejligheden/huset.
Og glem så alt om hans indlæg.

Der er et ordsprog der siger: der er en klovn i et hvert cirkus.
Nu har du haft en på besøg i dit "cirkus" (Lars altså, ikke mig

Mvh. Finn

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 09-03-02 01:27

Tak for jeres respons

Jeg har nu valgt blot at slette beskeden og så ellers glemme alt om det.
Og det vil jeg nok også gøre næste gang.

Selvom jeg må indrømme, at min første indskydelse var at sende ham en
mail; Dels for at spørge, hvor han havde tallene fra (som Joan
foreslog). Men netop også for at sige, at hvis man er _så_ allergisk
over for katte, kan man jo nøjes med at søge bolig, hvor husdyrhold ikke
er tilladt. Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være nødvendigt at gøre
det til et problem!

Mvh. Katrine
(-hvis bedste veninde er allergisk over for katte)

http://www.kandu.dk/

Fra : Kate

Dato : 09-03-02 01:29

"Katrine_Nederby" <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> wrote in

Ja, det er nok også bedst nogle gange bare at ignorere det som generer
på den måde, for du ville måske nok ikke engang få noget godt ud af
det.

> Mvh. Katrine
> (-hvis bedste veninde er allergisk over for katte)

Ja, jeg har også en veninde som er meget allergisk. Vi har kendt
hinanden i 27 år uden at det er et problem, hun kommer bare ikke her,
jeg tager hjem til hende når vi skal ses. End of Story

Kate