problemer med tema
Fra : Lars Arvø

Dato : 27-01-01 16:30

Er der nogen der kan give mig en god forklaring på mit problem. Jeg bruger
Frontpage 2000.
Problemet er: Jeg har lavet en indexside med sidebanner og trykfølsomme
knapper.
Når jeg så vil vælge et tema bliver sidebanneret godt nok som det tema jeg
vælger, men ikke de trykfølsomme knapper, og så får en en skæld ud, der
siger at der er et eller andet der ikke er installeret. Jeg har installeret
alt hvad der tilhører Frontpage 2000.
Håber der en der kan hjælpe mig.

Mvh Lars

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 27-01-01 17:31

Jeg sad og arbejdede på min hjemmeside i frontpage 2000 - og kom til at
trykke på en eller 2 forkerte knapper, for op på skærmen kom html koder - og
nu kan jeg ikke få dem væk

Jeg arbejde på Normal siden - html koderne ligger bag og den tredie sektion
er som bekendt preview - disse ligger nede i venstre hjøren -

Er der een eller anden dygtig person, der kan hjælpe mig og få disse koder
væk - jeg sad og skulle kopiere noget CTRL og C ........ og må som sagt
have trykket på en forkert knap ..... men hvilken ?

På forhånd tak

Hilsen Pia

--
P i a P a l m b l a d W r i g h t
http://home1.stofanet.dk/fallohide/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-01-01 04:00

Trykfølsomme knapper er ikke en del af et Tema.