"Create Game" - Virker ikke!
Fra : KM

Dato : 06-03-02 23:03

Jeg er en ganske tilfreds Tiscali ADSL kunde, men har dog et lille
irriterende problem.

Jeg er aldrig i stand til at være Host i multiplayer spil! - Jeg kan heller
ikke oprette et spil via f.eks. GameSpy.

Problemet må næsten lige i min Cisco 677 Router, ikke sandt? - for selv hvis
jeg lukker for ZoneAlarm for jeg aldrig hul igennem, jeg kan kun joine
andres spil.

Kan nogen hjælpe mig med dette problem?

MVH KM

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-02 00:29

Wed, 6 Mar 2002 23:02:41 +0100, skrev "KM" <kim@morgen.dk>:

>Kan nogen hjælpe mig med dette problem?

Prøv i news:dk.edb.netvaerk, det er der spørgsmålet hører hjemme.
Evt. i en intern WOL-gruppe, hvis det er et specifikt
konfigurationsproblem.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : TBC

Dato : 08-03-02 03:43

> [...]

Hvad med at spare routeren væk, hvis du ikke har specifikt brug for den ?
(så får du formentligt også bedre ping i online spil, ...det gjorde jeg)

> Evt. i en intern WOL-gruppe, hvis det er et specifikt
> konfigurationsproblem.

Nok næppe eftersom han siger har er TDC kunde. Det er svjv forskellige
routere der bruges af de to ISP'ere

TBC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-02 04:25

Fri, 8 Mar 2002 03:42:44 +0100, skrev "TBC" <-sutmin@2night.dk>:

>Nok næppe eftersom han siger har er TDC kunde. Det er svjv forskellige
>routere der bruges af de to ISP'ere

Det har du ret i, at det står i indlægget, jeg lagde kun mærke
til, at det var postet gennem Tiscalis newsserver og det kan man
jo kun når man er opkoblet hos dem.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 08-03-02 07:52

A dude from the usenet called "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>Nok næppe eftersom han siger har er TDC kunde. Det er svjv forskellige
>routere der bruges af de to ISP'ere

Mangler jeg nogle indlæg? Han skriver da:

"Jeg er en ganske tilfreds Tiscali ADSL kunde, men har dog et lille
irriterende problem."

- Hvor står der noget om TDC?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-03-02 07:55

Fri, 08 Mar 2002 07:52:22 +0100, skrev Palle Hans Jensen
<diesel@lazy.dk>:

>Mangler jeg nogle indlæg? Han skriver da:

Det gør der jo, så havde jeg læst rigtigt i første omgang, anden
gang læste jeg det ikke, men så blot på message-id.

Fra : TBC

Dato : 08-03-02 14:56

> Det gør der jo, så havde jeg læst rigtigt i første omgang, anden
> gang læste jeg det ikke, men så blot på message-id.

Lol ..... Ja der må jo have været én der læste forkert :-/

Men eftersom så sikkert er en "default" Tiscali router (Cisco 677) kan denne
side måske så hjælpe ham: http://www.paikin.dk/adsl-faq.phtml

TBC