gratis 3210
Fra : søren

Dato : 27-01-01 16:00

hej jeg ved hvor man kan få en 3210 gratis
send en mail til mig så skal jeg sende addresen til jer
hilsen søren

Fra : Jacob Winther

Dato : 27-01-01 15:59

Yes, den var en nyhed vi fik i går

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 27-01-01 16:21

søren skrev:

>hej jeg ved hvor man kan få en 3210 gratis
>send en mail til mig så skal jeg sende addresen til jer

Det ved jeg også, og hvis man kigger rigtig godt efter i dette indlæg,
så kan man nemt finde webstedet.

- Forresten, der blev sendt et indlæg magen til dit i går...
--
venligst
/Lasse

Få en gratis Nokia 3210!
http://fergusons.dk/link/3210/

Fra : Jane & Otto

Dato : 27-01-01 19:17

> Det ved jeg også, og hvis man kigger rigtig godt efter i dette indlæg,
> så kan man nemt finde webstedet.

Hm. så vidt jeg husker betyder "gratis" ifølge købeloven at der ikke må
kræves nogen ydelse, for at opnå varen "gratis". Dvs. vi alle sammen kan
kræve telefonen, uden at lave abonnementet eller wa? (Har vi en jurist, der
kan komme med et hurtigt bud?)

mvh. otto

Fra : Hen

Dato : 27-01-01 20:17

> [...]
> kræves nogen ydelse, for at opnå varen "gratis". Dvs. vi alle sammen kan
> kræve telefonen, uden at lave abonnementet eller wa? (Har vi en jurist,

Otto, Otto, Otto.....
Hvorfor læser du ikke hvad der står på websiden inden du forsøger at
ulejlige en stakkels jurist? Der står faktisk, at abonnementet er gratis at
oprette, og at de første seks mdr. (som er de eneste man binder sig for)
ligeledes er gratis! Det eneste man skal betale for i denne periode er
samtalerne. De er godt nok ikke gratis, men det kan man vel snart heller
ikke forlange, vel?!

Hen

Fra : Jane & Otto

Dato : 28-01-01 14:30

> Otto, Otto, Otto.....
> Hvorfor læser du ikke hvad der står på websiden inden du forsøger at
> ulejlige en stakkels jurist?

Ups... Jeg så den bare lige på vej ud af døren, beklager.

mvh. otto

Fra : N/A

Dato : 03-02-01 15:27

Fra : SoulMate

Dato : 03-02-01 15:27

"Japster" <Japster@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Men det er stadig 3210'eren der er på tale, som der jo står er
gratis, VED
> SAMTIDIG OPRETTELSE AF TELIA ABONNEMENT... det er der fælden
klapper...

> Altså en gratis vare, som det kræves en ydelse for...

og så er der vist noget med at man _skal_ kunne få den gratis ting mod
at betale portoen.
Ligesom at man ikke må lave købsbetingede konkurencer (det var den
Coca Cola røg i)

Fra : jan steen sørensen

Dato : 05-02-01 09:45

Få dog bare bestilt den 3210 eller Ericsson A2618s r. til kr.0,- porto
kr.0,- oprettelse til kr. 0,- og et abonnement til 0,- i 6 mdr. det er for
mig da også det samme som Gratis (eller er vi ude i noget "juristeri" her?)
Jeg har iøvrigt fået det bekræftet hos Telia's kundecenter : den er god nok,
men kun Classic abonnementer der bliver oprettet inden 28 febr. - Classic
kampagne.
det er iøvrigt sidste chance idag, mandag den 5. febr. de skriver at de
lukker tilbudet.
Jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-01-01 23:00

søren skrev i dk.teknik.telefoni.mobil:

>hej jeg ved hvor man kan få en 3210 gratis
>send en mail til mig så skal jeg sende addresen til jer
>hilsen søren

Klage til udbyderen afsendt.

Yderligere diskussion henvises til dk.admin.netikette hvortil jeg
futter.

Af hensyn til dk.admin.netikette:
Der henvises til en hjemmeside hvor man opfordres til at sende
reklamemails til sine venner. Man kan tjene penge for hver
afsendt mail.

XFut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan ikke ses her)

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/