MS Windows
briani 27239
Windows 2000 oveni Windows ME
Fra : Ganti-tøsen

Dato : 06-03-02 21:57

Hej gruppe og alle de kloge hoveder

kan man lægge en Windows 2000 oveni Windows ME ????

Hilsen Gitte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-02 23:51

Wed, 6 Mar 2002 21:56:46 +0100, skrev "Ganti-tøsen"
<ganti4@hotmail.com>:

>kan man lægge en Windows 2000 oveni Windows ME ?

Det kan man godt, hvis det er samme sprog og Win 2000 ikke er en
OEM-version, men det kan stærkt anbefales at lave en ny
installation.

Så vil Win 2000 køre bedst.

>???

Tak for lån, her får du dem tilbage, så du kan bruge den til dine
næste tre spørgsmål.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ganti-tøsen

Dato : 07-03-02 15:19

Jeg har nu 1 tilbage, den må du stadig gerne låne
?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-03-02 07:56

Nej. Windows Me kom efter WIN2000 så derfor kan WIN2000 ikke finde ud
af at opgradere den.
Eneste løsning er nyinstallation. Om det så skal være dualboot eller
en ren installation er op til dig.

Fra : Ganti-tøsen

Dato : 07-03-02 15:19

Hmmmmm 2 svar med modsat oplysning, så er jeg jo lige vidt?

Under http://www.microsoft.com/danmark/ står Windows ME nævnt som en
tidligere version, hvorimod Windows 200 står øverst, vil de ikke ligesom
sige, at Windows 2000 er nyest?

Hilsen Gitte

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 15:48

Ganti-tøsen skrev:

> Hmmmmm 2 svar med modsat oplysning, så er jeg jo lige vidt?

Så er der vel ikke andet for end at prøve?
Smid Win2000 cd'en i drevet og start en installation inde fra WinME
af. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så skal du nok få det at vide.

Læs også gerne følgende side:
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-03-02 22:35

Oftest grupperer man dem efter om de hører til WIN9x familien eller
WinNT familien.
Det hjælper selvfølgelig ikke dig, men et hurtigt opslag hos Microsoft
gav denne side:
http://www.microsoft.com/windows2000/professional/howtobuy/upgrading/path/default.asp