Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hover buttoms i IE6
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-03-02 21:54

Efter jeg har opgraderet til IE6 har jeg ofte problemer med at jeg ikke kan
se knapper der er er lavet med "hover". den skriver bare: class fphover not
found.

Hvordan får man repareret det ?? Jeg har prøvet at sætte sikkerheden helt
ned til "dumt", men lige meget hjælper det.

Bjarke

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-03-02 23:26

Wed, 6 Mar 2002 21:53:58 +0100, skrev "Bjarke Christensen"
<Bjarke@Grevestrand.ret_til_dk>:

>Efter jeg har opgraderet til IE6 har jeg ofte problemer med at jeg ikke kan
>se knapper der er er lavet med "hover". den skriver bare: class fphover not
>found.

IE 6 kan som standard ikke vise java - kør en Windows update og
hent JVM (Java Virtuel Machine).
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 07-03-02 01:11

Det er afprøvet (selvom man ikke kan finde det via windowsupdate når man
kører XP, men det lykkedes). Desværre hjalp det ikke.

Flere ide'er ??

Bjarke

news5d8us4ofairu0bnfl7scjtosdoa3hm5t@dtext.news.tele.dk...