scroll knap i spil
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-03-02 21:25

ved ikke rigtig om jeg bruger den rigtige ng for dette spørgsmål, men here
goes: Når jeg installerer Logitechs nye MouseWare kan jeg ikke bruge min
scroll knap til at vælge våben med, hvis jeg bare lader windows installere
musen går det fint, hvordan kan det være og kan der gøres noget ved det, jeg
ved der findes en fix, men det er kun til win95 og 98, jeg bruger xp, har
nogen styr på hvordan man kan ændre dette.... eksempel: i serious sam 2 når
man indstiller sine knapper klikker man normalt på de forsk. kommandoer og
derefter klikker man på den knap man vil bruge til en given kommando, men
scroll hjulet vil simpelthen ikke reagere?

sniper_Nolight

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 22:26

On Wed, 6 Mar 2002 21:25:06 +0100, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>derefter klikker man på den knap man vil bruge til en given kommando, men
>scroll hjulet vil simpelthen ikke reagere?

Der har lige været et indlæg i dk.edb.system.ms-windows om netop det
problem. To sekunder... :)

Aha! Der var den: <news:3c826002$0$18447$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 22:50

On Wed, 06 Mar 2002 22:25:59 +0100, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Der har lige været et indlæg i dk.edb.system.ms-windows om netop det
>problem. To sekunder... :)
>
>Aha! Der var den: <news:3c826002$0$18447$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>

Fra dk.edb.system.ms-windows:
"Prøv at gå ind i registreringsdatabasen (Start > Kør > Regedit) og
find en værdi der hedder 'MouseHookDllEnable' som skal stilles til
værdien 0. (Tryk Ctrl + F når du kommer ind i regedit og søg på
MouseHookDllEnable for at finde nøglen.)"

Ingen grund til panik :)

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-03-02 18:18

> Ingen grund til panik :)

makker, du havde sgu ret, det virker nu!
tak for hjælpen.

sniper_Nolight

Fra : VIP

Dato : 06-03-02 22:37

> [...]
| derefter klikker man på den knap man vil bruge til en given kommando, men
| scroll hjulet vil simpelthen ikke reagere?

Afinstaller Logitech-driveren, det kører fint uden.

VIP

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-03-02 18:20

> Afinstaller Logitech-driveren, det kører fint uden.

det ved jeg, har kørt uden mouseware længe, men savnede muligheden for at
dobbeltklikke med et enkelt klik via tommelfingerknappen på min mouseman.
men fixet i regbasen beskrevet i de andre posts virker!

sniper_Nolight