Datacom via mobil
Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 06-03-02 20:33

Hej

Kan jeg tilslutte min 5110 til min bærbare pc'er og bruge den til
opklobling til internettet.

Hvad kræves der evt. af software

Venlig Hilsen Bjarne

Fra : JMo.

Dato : 06-03-02 23:23

On Wed, 06 Mar 2002 20:32:38 +0100, Bjarne Kristensen
<bjarne@thjalfe.dk> wrote:

>Kan jeg tilslutte min 5110 til min bærbare pc'er og bruge den til
>opklobling til internettet.

Yes - men...

>Hvad kræves der evt. af software

Du skal ha' fat i en Nokia Cellular Data Suite. Den er desværre
udgået, men måske du kan finde en forhandler der ligger inde med nogle
gamle rester.

Normalprisen var 12-1500,- men faldt noget i pris til sidst.. Så prøv
at pres forhandleren hvis han kræver så meget... (han kan alligevel
ikke bruge det til nogle af de nye telefoner...)

Fra : Bjarne Kristensen

Dato : 07-03-02 12:27

On Wed, 06 Mar 2002 22:23:12 GMT, ns-sf_001@mohr.cx (JMo.) wrote:

>Yes - men...

>Du skal ha' fat i en Nokia Cellular Data Suite. Den er desværre
>udgået, men måske du kan finde en forhandler der ligger inde med nogle
>gamle rester.

Jeg har fundet en løsning jeg installerede Nokia Data Suite 3.0
købte et data kabel og jeg var på nettet via min nokia 5110
men takker for svaret

Venlig Hilsen Bjarne