MS Windows
briani 27239
Hjælp ! Hvordan finder man og sletter --
Fra : NR1

Dato : 06-03-02 20:08

Hvordan finder man og sletter et 30 dags demo programs " jeg har været
installeret " så det ikke vil have aut.kode ( Inventor )

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 20:33

On Wed, 6 Mar 2002 20:07:54 +0100, "NR1" <LPW@GET2NET.DK> wrote:

>Hvordan finder man og sletter et 30 dags demo programs " jeg har været
>installeret " så det ikke vil have aut.kode ( Inventor )

Det gør man ikke, og slet ikke med hjælp fra denne gruppe. Prøv
alt.dk.warez hvis du ønsker hjælp til det emne.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-03-02 21:57

Control Panel | Add/Remove Programs. Find programmet på listen og klik
på Remove knappen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 22:09

On Wed, 06 Mar 2002 21:57:27 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Control Panel | Add/Remove Programs. Find programmet på listen og klik
>på Remove knappen.

Hvis jeg misforstod det oprindelige indlæg, så undskylder jeg :) Men
jeg forstod det som om at han gerne ville slippe af med at den spurgte
om koden til programmet.

Fra : Morfar

Dato : 06-03-02 22:33

Jeg læser nu også spørgsmålet som om det går på noget med at fjerne
oplysninger om at et demoprogram "har været installeret" så programmet ikke
spørger efter licens...

Men svaret er nu enkelt nok, også i denne gruppe:
Man tilegner sig den fulde version hos udbyderen - hvis man kan li´at bruge
programmet.
Demoén er jo for at udbrede kendskabet, da ingen kan leve af at forære sit
arbejde væk, vel ?

Med altid venlig hilsen

Leif