MS Windows
briani 27239
Sletter XP mine hd?
Fra : Dennis

Dato : 06-03-02 20:02

En af mine venner har lige installeret XP Pro. Inden havde
han
gemt alle de ting han gerne ville på en anden partionen,
men et
eller andet er gået galt, for XP har slettet det hele.

Hvordan er det sket og hvad skal jeg være opmærksom på,
når
turen kommer til mig, da jeg gerne ville undgå det samme?

Dennis

Fra : Pico

Dato : 06-03-02 20:19

"Dennis" <JoshvaREMOVE@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:a65p0k$vn7$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> når
> turen kommer til mig, da jeg gerne ville undgå det samme?

XP sletter normalt ikke HD'er. Din ven må have sagt ja til
formatering af alle diske eller noget i den retning. Jeg ved ikke
om XP ved ændring af filsystem sletter noget for jeg køre
med Fat 32 på alle diske.

Ib Pico

Fra : Søren Blom

Dato : 06-03-02 23:24

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev

Hvis din kammerat har valgt at vælge NTFS som filsystem da han installeret
Win XP; så er hans data røget i svinget.
Hvis du vil sikre dine data fuldstændig, så få dem lagt ud på en cd ol.
inden at du begynder installation af Win XP. Jeg oplevet slev at data der lå
på en helt anden fysisk harddisk pludselig forsvandt uden at der var nogen
logik forklaring bagefter.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Stig Mogensen

Dato : 07-03-02 19:41

Jamen det gælder jo kun hvis man har FAT32

/Stig