SÅ KOM DEN! Casper og Mandrilaftalen!
Fra : Andrew

Dato : 06-03-02 19:53

HEJ

Ja, det skete. Endelig kom den dag hvor der dumpede en lille papkuvert ind i
postkassen.
Inden i lå det dejlige omslag og inde i dette de 2 DVD'er som det hele
handler om.

Casper og Mandrilaftalen!

Vi havde vel næsten alle sammen håbet på de samlede værker istedet for
"bare" nogle af dem, men jeg synes virkelig at de har formået at finde de
aller aller bedste.
Jeg har sjældent været så tilfreds over et køb som med denne DVD. Man får
virkelig noget for pengene, og for Mandrilfans er det et MUST-HAVE!

Denne DVD kan man beholde resten af sine dage og stadig grine af indslagene
om 40 år!

Jeg er virkelig tilfreds med denne DVD, den opfylder 100% mine forventninger
og håb, og lidt mere.

Og ikke nok med at man får de udvalgte episoder...man får dem også DOBBELT!
Kommentar-lydsporet er i sig selv fedt at høre med på, hvilket giver
dvd'en en fed ny dimension!

Jeg har endnu ikke set alt på de 2 dvd'er. Jeg mangler størstedelen! ORV,
hvor er det fedt at eje den!

Andre kommentare?

Mvh Anders

Fra : Jesper Winding

Dato : 06-03-02 21:03

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og ikke nok med at man får de udvalgte episoder...man får dem også
DOBBELT!

> Mvh Anders

Udvalgte episoder? er det ikke hele serien man får?

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Rar Morfar

Dato : 07-03-02 01:01

Jeg har også fået den idag! Nammenam.....

Men når der står Akt 1- 4 på skive 1 og Akt 5-8 på skive 2, så troede jeg at
det var de første 8 afsnit som var blevet lagt på de 2 skiver, men det ser
det ikke ud til det er, vel?

Damn det er rart endelig at ha Brasiliansk Julekalender i en ordentlig
kvalitet

Rune

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 07-03-02 22:24

It seems Rar Morfar wrote:
> Damn det er rart endelig at ha Brasiliansk Julekalender i en ordentlig
> kvalitet

Ja ja, men hvilket chapter er "Frisbee"?

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Emil Rune

Dato : 08-03-02 09:50

"Kasper Mejlgaard" <nntpspam1@in-addr.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja, men hvilket chapter er "Frisbee"?
>
> --
> Kasper Mejlgaard

80'er serien Frisbee er desværre ikke med; den underlægningsmusik der blev
brugt er underlagt ophavsretten, og de var derfor tvunget til at betale
royalties hvis serien skulle have været med. Og det er virkelig ærgeligt;
Frisbee var i mine øjne noget af det allerbedste fra Mandrillen.

Mvh. Emil

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-03-02 11:11

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> writes:

> [...]
> royalties hvis serien skulle have været med. Og det er virkelig ærgeligt;
> Frisbee var i mine øjne noget af det allerbedste fra Mandrillen.

Tænk, jeg synes, at det var noget af det ringeste.

Det var sådan nogenlunde på niveau med når en stand-up komiker prøver
at underholde sit publikum i 40 minutter ved at sige "fisse!"
--
Peter B. Juul, o.-.o "Praeterea censeo Moulin Rouge omnibus videndum esse"
The RockBear. ((^))

Fra : Emil Rune

Dato : 08-03-02 11:45

"Peter B. Juul" <pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Praeterea censeo Moulin Rouge omnibus videndum

Smag og behag er jo som bekendt forskellig....Jeg synes det var hysterisk
den måde de parodierede diverse 80'er serier og film.

Emil

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 08-03-02 22:48

It seems Emil Rune wrote:
> 80'er serien Frisbee er desværre ikke med; den underlægningsmusik der blev
> brugt er underlagt ophavsretten, og de var derfor tvunget til at betale
> royalties hvis serien skulle have været med.

Er det sandt? Det er jo næsten banditagtigt. På bagsiden af min mandril
dvd er da da et fint polarid med to fra serien og frisbee skrevet
nedenfor... dette fik mig faktisk til at være sikker på at jeg ku' finde
det på skiven. Nu har jeg rent faktisk ikke fået set andet end småklip, så
jeg kan rent faktisk ikke selv med sikkerhed sige om det findes på en af
skiverne. Anyway lader det til der er masse andet spas på, så jeg overlever
nok, men må tilslutte mig Emil i at Frisbee også virkelig gør (gjorde) det
for mig, og jeg havde glædet mig til et gensyn.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Stefan Christensen

Dato : 10-03-02 01:04

> [...]
> nok, men må tilslutte mig Emil i at Frisbee også virkelig gør (gjorde) det
> for mig, og jeg havde glædet mig til et gensyn.

Der er et enkelt afsnit af Frisbee med. Det ligger 22 minutter inde i akt 6.

/stefan

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 10-03-02 21:39

It seems Stefan Christensen wrote:
> Der er et enkelt afsnit af Frisbee med. Det ligger 22 minutter inde i akt 6.

Takker og bukker.

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-03-02 10:25

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> dvd'en en fed ny dimension!
>
> Jeg har endnu ikke set alt på de 2 dvd'er. Jeg mangler størstedelen! ORV,

Det der mandril-crap er sgu da noget være lort.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-03-02 10:32

Per Kristensen skrev:

> Det der mandril-crap er sgu da noget være
> lort.

Troll.

--
Mvh. Peter

Fra : Kefka

Dato : 08-03-02 10:57

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> wrote in message

> Troll.

Don´t feed him!

Fra : Andrew

Dato : 08-03-02 13:38

> Det der mandril-crap er sgu da noget være lort.

DU' DUM!!!

Fra : Jürgen

Dato : 08-03-02 21:40

On Fri, 8 Mar 2002 10:25:05 +0100, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

>Det der mandril-crap er sgu da noget være lort.

Nårhhh... det er vel nok synd for dig at du ingen humor har. Din lille
stakkel, tag du hellere og se noget Finsk Fjernsyn og det nye Linie 3
show - det er nok noget du kan forstå...

Jürgen