Three Kings
Fra : _dentro_

Dato : 06-03-02 18:06

Nu koster den kun 99,- hos dvdoo.dk
Både på www.imdb.com og www.rottentomatoes.com har den fået meget
flotte karakterer. Hvad siger I andre? Er det en specielt god film,
eller er det en som går i glemmebogen efter kort tid?

_dentro_

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 06-03-02 18:10

"_dentro_" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flotte karakterer. Hvad siger I andre? Er det en specielt god film,
> eller er det en som går i glemmebogen efter kort tid?

Den er speciel. Mit største indtryk var, at den ikke helt vil være sig selv
bekendt. Imho skiftede filmen på en mærkelig måde imellem at være en slags
komik til at være dybt alvorlig. I øvrigt skulle den være lavet over en
autentisk historie...

Fra : Rikke & Brian

Dato : 06-03-02 18:32

"_dentro_" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
> flotte karakterer. Hvad siger I andre? Er det en specielt god film,
> eller er det en som går i glemmebogen efter kort tid?

Synes faktisk den er meget overset. Jeg synes det er en rigtig god film, men
jeg tror det der er gået galt er, at når man så reklamer for den fik man
intrykket, at det var en humoristisk action film. Det er den også ind
imellem, især i starten, men den forsøger altså også at blive noget mere
alvorlig, især i slutning, og som en anden nævnte skifter den meget mellem
alvor og humor. Men jeg synes den er rigtig god. Så køb den, jeg har selv
bestilt den, til den pris går du ikke helt galt i byen. Bare min mening.

Fra : Jesper Winding

Dato : 06-03-02 18:50

bortset fra at jeg syntes det er en under middel film - så har den en
forrygende scene i en skud kamp - hvor man filmisk følger kuglen fra mand
til mand - det er lige før filmen er en hund værd for denne scene, resten af
filmen er rimelig intetsigende.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 07-03-02 09:40

Det er en fin, fin små-liberal amerikansk film. Flot filmet og godt spillet.
Tager irakerne alvorligt, tager her og der pis på diverse fordomme. Man
opnår rent faktisk at grine sine steder. Derudover også en god krigsfilm,
vil sammenligne den lidt med Kelly's Helte. ENESTE ting er lidt sødsuppe til
slut, men det når ikke at kamme over.
Den bliver skam siddende lang tid bagefter, så til den pris køb den!!

Fra : T.Liljeberg

Dato : 07-03-02 17:11

On Wed, 6 Mar 2002 18:06:09 +0100, "_dentro_" <kena@mail.dk> wrote:

> [...]
>flotte karakterer. Hvad siger I andre? Er det en specielt god film,
>eller er det en som går i glemmebogen efter kort tid?

Solidt håndværk efter standard amerikansk-Hollywood opskrift. God
underholdning så længe det varer, men den efterlader heller ikke noget
varigt indtryk. Brug og smid væk.

imho, osv.. your mileage may vary.

Tom

--
A society that will trade a little liberty for a little order will
lose both, and deserve neither - Thomas Jefferson

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-03-02 10:27

> [...]
> flotte karakterer. Hvad siger I andre? Er det en specielt god film,
> eller er det en som går i glemmebogen efter kort tid?

Jeg syntes det er en kanon fed film, der sagtens kan ses flere gange.

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 08-03-02 22:54

It seems _dentro_ wrote:
> Både på www.imdb.com og www.rottentomatoes.com har den fået meget
> flotte karakterer. Hvad siger I andre? Er det en specielt god film,
> eller er det en som går i glemmebogen efter kort tid?

Jeg dømmer den til at henslæbe resten af sit liv i glemmebogen. Den leverer
et par timers udemærket underholdning men så heller ikke mere. Den
efterlader ingen varige spor og jeg er ikke sikker på at det er af de film
jeg får lyst til at se igen. Hvis du ikke har set den så gør op med dig
selv om du vil betale de 60-70 kr ekstra i forhold til leje blot for at ha'
den på hylden.

Just my 2 cents

--
Kasper Mejlgaard