Apple Newton
Fra : Mikkel

Dato : 06-03-02 18:07

Der er vel ikke nogen, der sidder inde med en gammel Newton, som de
kunne tænke sig at sælge?

mvh
Mikkel

Fra : Jesper

Dato : 06-03-02 19:38

in article 5757aa9e.0203060907.e8a609f@posting.google.com, Mikkel at
mikkel.hemmingsen@skolekom.dk wrote on 06/03/02 18:07:

> Der er vel ikke nogen, der sidder inde med en gammel Newton, som de
> kunne tænke sig at sælge?

Det er da meget muligt, især hvis du sender et indlæg til
dk.marked.privat.edb.mac med en overskrift á la "K: Apple Newton"
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Compaqmaster

Dato : 06-03-02 20:19

Hej

Jeg har en 2000 til salg med tastatur for 2000 kr. Den er også til salg på
mediamac, der er der også en af de helt gamle til salg for 550,- Du bør dog
læse lidt om forskellen, som er temmelig stor, prøv at spørge om råd på
mediamac eller hos macværk.

Mads Larsen

Fra : Mikkel

Dato : 06-03-02 23:37

"Compaqmaster" <compaqmaster@hotmail.com> wrote in message news:<UYth8.1216$cB3.4451@news.get2net.dk>...
> [...]
> læse lidt om forskellen, som er temmelig stor, prøv at spørge om råd på

Det er desværre lidt flere penge, end jeg i disse dage sidder inde
med, til kæbe legetøj for... og den til 550 blev bogstaveligt talt
solgt, mens jeg snakkede i telefon med sælgeren. Ellers mange tak.

mvh
Mikkel