Tasco riffelkikkert 5-20x50
Fra : Peter & Ulla

Dato : 06-03-02 17:07

Tasco mag lv 5-20x50 god til baneskydning og alt jagt den har
afstandsmåler.Ekstrem god lysstyrke den er 1 år gammel
pris med stålmontage 2500 kr

'

Fra : Torben F@rum

Dato : 06-03-02 20:05

Hvor i landet ????

Torben Farum
9300 Sæby

--
Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Frans Jensen

Dato : 06-03-02 20:42

On Wed, 6 Mar 2002 20:04:45 +0100, "Torben F@rum"
<**farum@city.dk> wrote:

>Hvor i landet ????

det sydlige Jylland

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Peter & Ulla

Dato : 07-03-02 17:02

Fra : Peter & Ulla

Dato : 07-03-02 17:06