Ringetone & logo
Fra : Dabbu

Dato : 06-03-02 16:54

Hejsa -

Er der ikke en hjemmeside hvor man HELT GRATIS kan sende logoer & ringetoner
til nokia 6210 ??

Mvh
Dabbu

Fra : Dennis Lange

Dato : 06-03-02 17:23

"Dabbu" <1@1.11> skrev i en meddelelse news:a65e1u$690$1@sunsite.dk...
> Hejsa -
>
> Er der ikke en hjemmeside hvor man HELT GRATIS kan sende logoer &
ringetoner
> til nokia 6210 ??

Jo www.12send.dk

Du skal registrere dig først....gratis, og så kan du sende logoer gratis...
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Dabbu

Dato : 06-03-02 17:46

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jo www.12send.dk
>
> Du skal registrere dig først....gratis, og så kan du sende logoer
gratis...

Herligt med logoer : )

Men ringetoner koster her 10kr+1 stk sms gebyr ! Nogen der har links til
gratis ringetoner ??

Mvh
Dabbu

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-02 19:03

Dabbu skrev:

>Nogen der har links til gratis ringetoner ??

Det er nok desværre ikke sådan lige at finde, da der skal betales
KODA-afgift til kunstnerne når deres musikstykker (godt nok omsat til
bip-bip-lyde) sendes til mobiltelefonerne.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Dabbu

Dato : 07-03-02 08:50

> Det er nok desværre ikke sådan lige at finde, da der skal betales
> KODA-afgift til kunstnerne når deres musikstykker (godt nok omsat til
> bip-bip-lyde) sendes til mobiltelefonerne.

Æv : ( men tak for hjælpen alligevel

Mvh
Dabbu

Fra : Per Thomsen

Dato : 07-03-02 13:24

> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>
> Æv : ( men tak for hjælpen alligevel
>
> Mvh
> Dabbu

Jeg har set en Norsk side (kan ikke huske hvad den hedder), hvor man kan
indtaste i 'komponist'.

Per