MS Windows
briani 27239
MSN Messenger
Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 06-03-02 16:40

Hej.

Jeg har MSN messenger til at starte op når jeg tænder for pc'en eller når
jeg åbner outlook, hvordan slår jeg det fra?

Michael Trolle Sørensen
MSN Messenger: michaeltrolle@esenet.dk
Website: http://www.gratiswallpapers.da.ru

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 06-03-02 17:01

PS.
Jeg køre med winxp og kan ikke finde nogen afinstallations mulighed.

Fra : Madsen

Dato : 06-03-02 17:18

Michael Trolle Sørensen skrev:

> Jeg køre med winxp og kan ikke finde nogen afinstallations
> mulighed.

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen. Spørgsmålet bliver besvaret
flere gange om ugen.

<news:a5rioh$1nfn$1@news.cybercity.dk> f.eks. men der findes et hav
af lignende indlæg her i gruppen.

Madsen.

Fra : Klaus

Dato : 06-03-02 17:21

> [...]
>
> Jeg har MSN messenger til at starte op når jeg tænder for pc'en eller når
> jeg åbner outlook, hvordan slår jeg det fra?

I win98 kan det slåes fra ved tryk start-kør "msconfig"- fanen start.
Mon det ikke er noget i den retning?
Klaus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-03-02 20:10

"Michael Trolle Sørensen" <spammails@esenet.dk>:
> Jeg har MSN messenger til at starte op når jeg tænder
> for pc'en eller når jeg åbner outlook, hvordan slår jeg
> det fra?

Start > Kør > ' RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove '

/Mikael