Ericcson T65 ??
Fra : subcenx

Dato : 06-03-02 16:36

Hej NG

Jeg påtænker mig at købe en T65, Jeg fik af vide at man kunne købe den til
799 kr. med Telia, men det har jeg dog ikke kunne finde nogle steder ? Hvad
priser kan man ellers der ellers ???

Hvordan er kvaliteten af telefonen ???

/ MVH. Claus

Fra : Claus Rolsted

Dato : 06-03-02 17:10

Prøv www.wanna-save.com .

--

mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-02 18:47

subcenx skrev:

>Jeg påtænker mig at købe en T65, Jeg fik af vide at man kunne købe den til
>799 kr. med Telia, men det har jeg dog ikke kunne finde nogle steder ?

Ericsson T65 til 799,- (med Telia Conto 100 mobilabonnement, gratis
oprettelse):
http://www.simlock.dk/link/ws/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-03-02 12:09

> Ericsson T65 til 799,- (med Telia Conto 100 mobilabonnement, gratis
> oprettelse):
> http://www.simlock.dk/link/ws/

Hvilket der jo allerede var gjort opmærksom på, meeen vi skulle jo lige
score point hos Wanna-save!

\Mandal

Fra : subcenx

Dato : 07-03-02 12:29

Har i nogen erfaring med at handle med Wanna Save hvad med service ? og hvad
nu hvis den går i stykker ???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-02 14:01

subcenx skrev:

>Har i nogen erfaring med at handle med Wanna Save hvad med service ? og hvad
>nu hvis den går i stykker ?

Der er vist meget forskellige meninger/erfaringer.

Jeg har selv gode, jeg bestilte 2x Nokia 3210 lige da Wanna-Save var
nystartede. De kom begge hurtigt, og begge SIM-kort (som jeg dog
aldrig har brugt) kom også. Nogle har manglet den ene halvdel, andre
den anden - og nogle har måttet vente lang tid på begge dele.

Ang. reperation, så er der noget med, at de sender en kasse som man
bare skal returnere (portoen er betalt), og så kommer den retur når
den er færdig. Jeg har dog ikke selv prøvet det - jeg ville nok selv
benytte mig af EMTS hvis jeg havde brug for det.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 07-03-02 14:22

> Der er vist meget forskellige meninger/erfaringer.
> Jeg har selv gode, (..)

Jeg har også kun gode erfaringer, omend der nok kan gå en smule tid, før du
modtager telefonen. Jeg ved de har MEGET travlt i wanna-save pga. deres
billige priser (de får bestilling på 400 tlf'er pr. dag, har jeg læst et
sted), og derfor må du formentlig påregne en leveringstid på ca. 3 uger. Min
lillebror og min kæreste har også modtaget telefoner gennem wanna-save uden
beklagelser.

> [...]
> den er færdig. Jeg har dog ikke selv prøvet det - jeg ville nok selv
> benytte mig af EMTS hvis jeg havde brug for det.

Korrekt. Man ringer til Telia og udbeder sig en "Nødhjælpspakke", som så
gratis bliver sendt til een. Min kæreste var ude for at telefonen gik i
stykker og benyttede sig af muligheden. Som Lasse nævner, så er det gratis
(og portofrit) at indsende sin tlf til reparation.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-02 13:59

Brian Fisker skrev:

>Hvilket der jo allerede var gjort opmærksom på, meeen vi skulle jo lige
>score point hos Wanna-save!

TDCs news-server er ikke helt frisk, Claus indlæg dukkede først op hos
mig efter jeg havde sendt mit.

Fra : subcenx

Dato : 07-03-02 16:52

Er der her noget i har oplevet :::::

Sandsynligvis lider alle eksemplarer af mobiltelefonen T65 fra Ericsson af
en alvorlig produktionsfejl.

Ericsson startede salget af de to telefoner T68 og T65 op til jul, men nu
viser det sig, at den billige model T65 er behæftet med en fejl, der
bevirker at telefonen "bruser", når man snakker i den.

Fejlen gør sig gældende både når der føres samtaler med mobil- og
fastnettelefoner. Det beretter nyhedstjenesten IDG.se. I visse tilfælde gør
fejlen sig også gældende når telefonen ikke er i brug.

????????