B&O Beosound
Fra : Spacer Gif

Dato : 26-01-01 19:19

Hej
er der nogen af jer der har prøvet B&O´s Beoplayer? Hvor kan man finde den ?
Er der eventuelt en der kan maile den til mig?

-kan den klare MP3?

hilsen
/SG

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-01-01 22:31

Den Fri, 26 Jan 2001 19:19:28 +0100, skrev "Spacer Gif"
<ata@privat.dk>:

>er der nogen af jer der har prøvet B&O´s Beoplayer? Hvor kan man finde den ?
>Er der eventuelt en der kan maile den til mig?

Hej, jeg har aldrig hørt om den. Prøv evt. i dk.teknik.lyd
De ved mere om den slags, tror jeg.

/Nikolaj

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 26-01-01 22:50

On Fri, 26 Jan 2001 22:30:34 +0100, nikolaj borg wrote:

> Hej, jeg har aldrig hørt om den. Prøv evt. i dk.teknik.lyd De ved
> mere om den slags, tror jeg.

Det er nok mere ovre i edb-delen af hierarkiet:
<http://www.bang-olufsen.com/news_main.php?type=1&news=447>

Det ser ud til at de har alle de betatestere de skulle bruge.

(Argh, og B&O's websites forside hijacker og resizer browservinduet
til fuld størrelse - flot B&O, nu fik jeg et website der fylder
800x560 pixels inde på midten af skærmen, og en grå 400-pixels bred
ramme rundt om, floooot).

Mvh.

--
"All the truth in the world adds up to one big lie" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 26-01-01 23:33

"Spacer Gif" <ata@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?
> Er der eventuelt en der kan maile den til mig?

___________________________

Er BeoPlayer ikke blot en fjernbetjening til deres anlæg som foregår
på skærmen ???

KAN den overhovedet spille MP3 ???

Jeg mener blot det er en fjernbetj. i PC-udgave....

Bruger du derimod den ÆGTE MP3 afspiller, WINAMP fra NullSoft,
så ved jeg der er et BEOSKIN i omløb..(skin=nyt design til
afspilleren)...sejt
Der fåes også Pioneer, SONY osv. skins...

MVH

Prøv her:

http://www.winamp.com/customize/detail.jhtml?componentId=2267

http://www.winamp.com/customize/browse.jhtml

Søg videre selv...

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 20:01

Fra : Karsten Olesen

Dato : 28-01-01 20:01

"Razer" <razer@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hehe
>
> Det er bare ikke helt det samme vel

_________________________________

Næh..Winamp kan spille MP3...jeg tror ikke BeoPlayer
kan spille MP3..ikke engang på selve PC'eren...det
er garanteret låst fast, så det KUN kan bruges til anlægget
i stuen...man kan så ikke nyde sine MP3 filer...

MVH

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 28-01-01 20:17

On Sun, 28 Jan 2001 20:01:13 +0100, Karsten Olesen wrote:

> ...jeg tror ikke BeoPlayer kan spille MP3..

Ahem, det er altså præcis det programmet kan:

Blablabla.

Mvh.

--
"Six years old and a fugitive from justice. Adam Sjøgren
I can't believe it." asjo@koldfront.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 29-01-01 20:46

"Adam Sjøgren" <asjo@koldfront.dk> skrev i en meddelelse

> Ahem, det er altså præcis det programmet kan:
> <http://www.bang-olufsen.com/news_main.php?type=1&news=447>

> Blablabla.
_________________

Der står kun noget om "Internet Music"..ikke MP3...såeh..

MVH

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 30-01-01 00:23

On Mon, 29 Jan 2001 20:46:06 +0100, Karsten Olesen wrote:

> Der står kun noget om "Internet Music"..ikke MP3...såeh..

Hvis de ikke med "Internet Music" også mener MP3, så er de større
net-ignoranter end jeg tror muligt.

Se i øvrigt:
<http://peterme.com/>
(under January 14, 2001: "Slidy-swooshy fun! So, I've totally fallen
for the sexily hidden interface of Bang and Olufsen's Beoplayer, an
MP3 app.")

Mvh.

--
"What a waste it is to lose one's mind. Or not to have Adam Sjøgren
a mind is being very wasteful. How true that is. asjo@koldfront.dk