Shimano Sahara 3000 GT
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 06-03-02 15:47

Hej.

Har i nogle kommentarer (gode/dårlige) til et Shimano Sahara 3000 GT
hjul?

Jeg har lige bestilt et, da mit Daiwa hjul gik i stykker - og jeg kan
ikke skaffe reservedele nogen som helst steder til Daiwa.

Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : EV0L

Dato : 11-03-02 12:34

Hej Brian.
Jeg selv bruger to gode hjul som hedder Shimano Sedona 2000 RA Dem er jeg
yderst tilfreds med. Jeg kender ikke Sahara 3000 GT, men mit indtryk er at
Shimano laver noge rigtig gode ting. Så jeg tror du bliver glad for dit nye
hjul

-e.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 12-03-02 09:39

On Mon, 11 Mar 2002 12:33:44 +0100, "EV0L" <evol@evol.dk> wrote:

> [...]
>Shimano laver noge rigtig gode ting. Så jeg tror du bliver glad for dit nye

Hejsa.

Nu har jeg så været afsted med det nye hjul. Sikke en drøm i forhold
til mit tidligere Daiwa hjul.

Med fireline kaster jeg nu noget længere end før, hvilket dog ikke gav
mig flere fisk end normalt på kysten. Men det kommer......

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk