Hvad hedder sangen?.....
Fra : _dentro_

Dato : 06-03-02 15:22

Jeg kan ikke huske hvor det er den bliver brugt. Det er vist til noget
sport. Måske når ishockeyspillere løber på banen. Den 'lyder' sådan
her:

dang - dang dang dang - dang dang daaaaaaaang

på min guitar har jeg prøvet at spille det:

Hm - Hm A Hm - Hm A G

_dentro_

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-03-02 16:10

On 06 mar 2002 _dentro_ enriched usenet with:

> Jeg kan ikke huske hvor det er den bliver brugt. Det er vist til
> noget sport. Måske når ishockeyspillere løber på banen. Den
> 'lyder' sådan her:
>
> dang - dang dang dang - dang dang daaaaaaaang

Mit gæt er, at det er "Eye of The Tiger" med Survivor. Den bruges i
hvert fald hyppigt til at sende hold på banen med.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere

Fra : _dentro_

Dato : 06-03-02 16:20

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mit gæt er, at det er "Eye of The Tiger" med Survivor. Den bruges i
> hvert fald hyppigt til at sende hold på banen med.

Præcis! 1000 tak! Jeg vidste bare at mit lydsprog var til et 13-tal
:))

_dentro_

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-03-02 16:48

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns91C9A4712D195larskyndidk@dspool02.news.tele.dk...
> On 06 mar 2002 _dentro_ enriched usenet with:

_________

Haha. Det lyder umidelbart som noget tæppebank. Er du sikker på at omkvædet
ikke lyder dunk-dunk dunk.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-03-02 16:55

On 06 mar 2002 Åge Halldorsson enriched usenet with:

> _________
>
> Haha. Det lyder umidelbart som noget tæppebank. Er du sikker på at
> omkvædet ikke lyder dunk-dunk dunk.

Den er ellers fra 1983, så det er jo ikke noget nymodens pjat.

Men det er ikke dansktop, for så havde det lydt sådan her:
La La La Lalala lala la la la la la laah
(Lørdagsbal med Vikingerna)

Fra : Gizmoduck

Dato : 07-03-02 00:22

On Wed, 6 Mar 2002 16:47:41 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>_________
>
>Haha. Det lyder umidelbart som noget tæppebank. Er du sikker på at omkvædet

kan du ikke bare lade være med at kommentere det musik der ikke
interesserer dig Åge? jeg blander mig ikke når du snakker dansktop(vel
at mærke hvis du gør det i en tråd OM dansktop)

vi ved jo efterhånden godt at du ikke kan lide ret meget andet musik
end dansktop og slager musik, men du behøver altså ikke at minde os om
det hele tiden. Du kan heller ikke påtvinge os din musiksmag, en
debatgruppe ville da være alt for kedelig hvis alle var enige, synes
du ikke? så lad os nu have "vores" musik i fred, ok?

--

Gizmoduck - Rasmus Østergaard

Philosophy is questions that may never be answered.
Religion is answers that may never be questioned.