MS Windows
briani 27239
System diskkete under opstart
Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 06-03-02 14:52

Hej

det hænder at når jeg starter computeren beder den mig om at "Insert
system diskette and press Enter key to reboot", hvad er det for en
system diskette?

Hvis jeg indsætter en boot diskette og genstarter med CD-rom, kan jeg
ikke se noget på mit c-drev, hvis jeg venter nogle minutter/timer og
prøver igen, er det som om den ikke kender til noget og starter
win98se som sædvanligt. Hvad er der galt her?

Med venlig hilsen
Dennis

Fra : Arcana

Dato : 06-03-02 16:14

"Dennis Tolstrup Kristensen" <tolle@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prøver igen, er det som om den ikke kender til noget og starter
> win98se som sædvanligt. Hvad er der galt her?

Har du prøvet at køre en komplet scandisk?

/arcana