Musikvideoer
Fra : Lord Nikon

Dato : 06-03-02 13:49

Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Fra : Henrik

Dato : 06-03-02 13:54

> Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
> babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Uha - det kriterie opfylder jo næsten hver anden nyere video. Men der kan
bl.a. nævnes:

Filur "It's Alright":
http://comhjem.dk/ku/VIDEOTEKET/article/689

La Cream - "You" og "Say Goodbye":
http://comhjem.dk/ku/VIDEOTEKET/article/683
http://comhjem.dk/ku/VIDEOTEKET/article/682

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-03-02 14:18

Pretty fly med Offspring

Michael

Fra : Electraum.com

Dato : 06-03-02 14:26

"Lord Nikon" <lord.nikon@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
> babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Aphex Twin - Windowlicker

--- --- ---
/Claus Jungersen
www.electraum.com - 11 free mp3's with electronic music
www.clausjungersen.dk - personal site, with my own music

Fra : Lord Nikon

Dato : 06-03-02 14:38

Også så jeg da også lige Rollergirl

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-03-02 17:00

On Wed, 6 Mar 2002 13:48:36 +0100, "Lord Nikon"
<lord.nikon@tdcadsl.dk> wrote:

>Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
>babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Galleon - So I Begin. Der er kun en enkelt, men oh la la.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 06-03-02 17:42

Således skrev "Lord Nikon" <lord.nikon@tdcadsl.dk> i dk.kultur.musik
Wed, 6 Mar 2002 13:48:36 +0100:

>Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
>babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Videoen til nummeret "La Fiesta" (eller så'n noget) med et eller andet
R&B/hip-hop-act, som jeg ikke kan huske navnet på, er ret god ( i den
forstand).

Den ucensurede version, som jeg fangede på tysk MTV en søndag
formiddag, var i hvert fald fuld af babes, som smed tøjet til sidst.

Tysk MTV har åbenbart nogle andre regler end MTV andre steder...

Knud
--
God is real... unless declared an integer...

Fra : Lars B.

Dato : 06-03-02 18:12

In article <3c86103a$0$272$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
lord.nikon@tdcadsl.dk says...
> Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
> babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Shakira - Whenever Wherever..... nam nam
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Astrid

Dato : 06-03-02 22:16

"Lord Nikon" <lord.nikon@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
> babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Marilyn Manson "I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)"

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-03-02 23:11

Lord Nikon wrote:

> Lige et drenge emne. find lige på nogle musikvideoer til mig, med virkelig
> babes i. Har Lidt shaggy, Will Smith. Hvem kan ellers klare det???

Du siger jo ikke noget om hvor gamle de må være. Hvis det skal være nye
videoer er det jo næsten for nemt. Bare tag en tilfældig vidoe med en
kvindelig forsanger.

Men hvad med:
Prince - Get Off eller Cream
K7 - Come Baby
2Unlimited - Tribal Dance (uha hende den lille hollænder-tøs...ahrem.. jeg
mener...)

Ja stort set hvad som helst i Dance-genren kan vel bruges.

Og så ikke at forglemme babe-kongen
David Lee Roth - California Girls

/Robert

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-03-02 23:31

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message
[snaps - hik]
> Du siger jo ikke noget om hvor gamle de må være. Hvis det skal være nye
> videoer er det jo næsten for nemt. Bare tag en tilfældig vidoe med en
> kvindelig forsanger.

Ja, jeg husker jo TYDELIGT Belouis Some - Imagination fra en gang i slut
80'erne *MUMS*

Torben

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-03-02 23:34

"Torben Larsen" <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com[THIS]> wrote in message

> Ja, jeg husker jo TYDELIGT Belouis Some - Imagination fra en gang i slut
> 80'erne *MUMS*

'86

Torben

Fra : TM

Dato : 09-03-02 00:41

Der må da være en der overgår dem alle:

Zebrahead med Playmate of the year (adult_version). Det er er amerikansk
band, som jeg synes minder lidt om Blink 182. Deres musikvideo kan evt.
hentes på Kazaa, og den er absolut anbefalelsesværdig...

MVH

TM