DDK´s holdninger til farlige hunde
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 06-03-02 12:40

Et Link..
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/dokument.nsf/6a59ffe870df4617c125
69ba0046ad8e/79232b387586b70ac1256b6d004679ca?OpenDocument

Man kan jo´ så undre sig over, hvorfor...Politiet ikke i højere grad,,
benytter de redskaber/ muligheder de faktisk har idag..eller hurtigt kunne
få...

Mvh. Lars.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-03-02 13:47

On Wed, 6 Mar 2002 12:40:10 +0100, "Lars Gaardsøe"
<lars.g@adslhome.dk> wrotd:

> [...]
>
>Man kan jo´ så undre sig over, hvorfor...Politiet ikke i højere grad,,
>benytter de redskaber/ muligheder de faktisk har idag..eller hurtigt kunne

Er det bare mig,eller er der noget i vejen med linket ?

Fra : Jan

Dato : 06-03-02 14:06

"Lars Gaardsøe" <lars.g@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man kan jo´ så undre sig over, hvorfor...Politiet ikke i højere grad,,
> benytter de redskaber/ muligheder de faktisk har idag..eller hurtigt kunne

Mon ikke årsagen ligger i at problemet ikke er så stort som det synes når
medierne "bearbejder" en sag. Så vidt jeg husker har der været et par sager
det sidste år, og intet der tyder på at der fremkommer sager i et særligt
stort omfang.

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 06-03-02 14:39

Lige Præcis.. Man forsøger at lave en mus om til en elefant...
2000-3000 mennesker... får hvert år sygedomme...eller dør som følge af
diesel os´ i storbyerne.. herhjemme
det syntes,, jeg måske var mere væsenligt og få belyst, og gjordt noget
ved.. istedet for et eller 2 hundebid taget ud af en sammenhæng.... så det
fremstår at vores amstaff´s er en trussel mod samfundet og dets borger..
Vorherrebevars...

Vi er et af de mindste lande i hele verden... der har flest love´´ og
paragrafer.." er det nu også lovligt gå på lokum mellem 10-15.. øjeblik´
Skal jeg se´´ Nej´ du må holde dig til 15.01.. vi tror kan lovgiv os ud af
alle problemer.. meget der ikke er nogen fatter det..

AAarh.. Jeg bliver sku´ så...

Mvh.. Lars
Amstaff-ejer.
(Rejs ud i verden.. og kom hjem & se hvor godt vi har det)

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 06-03-02 15:16

On Wed, 6 Mar 2002 14:39:25 +0100, "Lars Gaardsøe"
<lars.g@adslhome.dk> wrotd:

> [...]
>

>Mvh.. Lars
>Amstaff-ejer.
>(Rejs ud i verden.. og kom hjem & se hvor godt vi har det)

Enig !! men hvis du rejser igennem Tyskland så tag IKKE din hund med ,
hvis du vil have det hyggeligt . Eller læs reglerne først GRUNDIGT
efter hvad jeg har læst skal du/vi med vores racer , møde op på
forudbestemte chechpoint og melde os med hunden og den skal fragtes i
et bur i bilen og have mundkurv på når den skal ud og tisse o.s.v. og
du skal have en tiladelse med hjemmefra ellers kan de tilbageholde
hunden i visse delstater !

Så ja vi har det sku dejligt herhjemme i lille Danmark "endnu" lad os
bare håbe at Tyskerne ikke får stemt deres total overdrevede regler
igennem i eu !

Mvh punish staffejer . som håber regnen snart holder op så vi kan
komme ud og lufte os

her kan man læse hvordan tilstandene er i Tyskland
http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/