Nokia 6150 Cellular Data Suite, hvor?
Fra : hermann1

Dato : 06-03-02 12:17

Til min gamle gamle Nokia "banan" købte jeg et program og kabel fra
Nokia, nemlig Celluar Ware. Jeg har en gang opdateret min flere år
gammel Nokia 6150, hvor jeg lånte program og kabel. Findes der på nettet
et program man kan downloade og derefter bruge infrarød port til at
vedligeholde navne og telefonnumre i en Nokia 6150? mvh Jørgen

http://www.kandu.dk/

Fra : JMo.

Dato : 06-03-02 23:20

On Wed, 06 Mar 2002 11:16:57 GMT, "hermann1" <hermann1.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>et program man kan downloade og derefter bruge infrarød port til at
>vedligeholde navne og telefonnumre i en Nokia 6150? mvh Jørgen

Måske man kunne "snyde" med softwaren til:

http://matweb-01.com/English/eng-download-ma.htm

- eller om den kun virker med deres egen infrarøde port?

Jeg kan desværre ikke teste det, da jeg ikke lige har en løs port...