SMS med Nokia 3310!
Fra : Bo Larsen

Dato : 06-03-02 12:02

Jeg har en Nokia 3310 med software version 05.03.
Når jeg skriver sms og T9 ordbogen er slået støder jeg tit på følgende
problem:
- Ordbogen genkender ikke ordet, og beder mig om at stave det. Det er fint
nok, men nu kommer problemet; Når jeg skal stave ordet, vil telefonen
absolut have at ordet _skal_ begynde med stor bogstav. Ligegyldigt hvad jeg
gør begynder ordet med stort bogstav. Det er p.... irriterende.
- Er der nogle der har en idé om hbad der er galt, eller er det pga.
software versionen?
--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Flyvevåbnets Officersskole
E-mail: Larsen.bsc@flsp.dk

Fra : Heidi

Dato : 06-03-02 13:56

"Bo Larsen" <Larsen.bsc@flsp.dk> skrev i en meddelelse news:3c85f6fb$0$41134$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

[snip]
> Ligegyldigt hvad jeg
> gør begynder ordet med stort bogstav. Det er p.... irriterende.
> - Er der nogle der har en idé om hbad der er galt, eller er det pga.
> software versionen?

Kan du ikke trykke på #-tasten og dermed vælge om ordet skal starte
med stort, om alle bogstaver skal være små, eller om alle bogstaver
skal være store?? Sådan virker det da i min.

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-02 13:59

Bo Larsen skrev:

>Ligegyldigt hvad jeg
>gør begynder ordet med stort bogstav.

Prøv at taste #

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : FILIP RAVN

Dato : 06-03-02 20:04

Det virker heller ikke på min 3310 selv om jeg taster #

Fili+p

Fra : Ravn

Dato : 06-03-02 22:01

> Det virker heller ikke på min 3310 selv om jeg taster #

På min 3310 software ver 4,23 kan man sagtens !

Men jeg har også ser andre 3310 som ikke kunne.. Så måske kan det have noget
at gøre med software versionen !?

/ravn

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-03-02 22:45

"Ravn" <wannabenospam@cool.dk> skrev:

> På min 3310 software ver 4,23 kan man sagtens !

Man kan også sagtens på min SW v4.35.

/Mikael