MS Windows
briani 27239
google
Fra : C A

Dato : 06-03-02 11:34

Os så ved jeg ikke lige om dette er den rigtige gruppe, men:

Når jeg prøver at gå ind på www.google.com kommer jeg nu ind på den
hollandske underafdeling (www.google.nl)??? For en uge siden virkede det
fint og jeg kom her ind på den danske. Hvorfor nu det?

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 06-03-02 11:38

Jeg har selv haft samme problem et par gange. Jeg tror ikke der er andet at
gøre end at afvente at Google retter problemet. Det er nok ikke noget vi kan
gøre ngoet ved. Lige nu har jeg f.eks. den engelske version igen.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-03-02 12:29

On Wed, 6 Mar 2002 11:38:10 +0100, "Flemming C. Lund"
<fclund@esenet.dk> wrote:

> [...]
>gøre end at afvente at Google retter problemet. Det er nok ikke noget vi kan
>gøre ngoet ved. Lige nu har jeg f.eks. den engelske version igen.

Installér deres toolbar istedet. Den er kanon
http://toolbar.google.com/

Morten
bowman@NOSPAMstofanet.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 06-03-02 13:32

"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse news:jbvb8u42qslpd95rsilmavdrapcb5ad767@4ax.com...

> Installér deres toolbar istedet. Den er kanon
> http://toolbar.google.com/

Simply the best, så er den altid lige
on the top:)

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-03-02 17:55

"Morten Bowman Hansen" <bowman@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message
> Installér deres toolbar istedet. Den er kanon
> http://toolbar.google.com/

Følgend er sakset fra deres "Terms of Use":
"Google Toolbar is made available to you for your personal,
non-commercial use only (at home or at work)."

non-commercial use at work? Hvad er meningen?

Hilsen
Uffe

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 18:10

On Wed, 6 Mar 2002 17:55:28 +0100, "Uffe Kousgaard"
<uffe@routeware.dk> wrote:

>Følgend er sakset fra deres "Terms of Use":
>"Google Toolbar is made available to you for your personal,
>non-commercial use only (at home or at work)."
>
>non-commercial use at work? Hvad er meningen?

De er vel ikke nødvendigvis lig hinanden. Commercial betyder vel at du
tjener penge på det.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-03-02 19:25

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message
> De er vel ikke nødvendigvis lig hinanden. Commercial betyder vel at du
> tjener penge på det.

De fleste får løn, når de går på arbejde og dermed er det kommercielt
(med mindre man surfer privat på arbejdet, men det er der vel ingen, der
kunne finde på?).

Det, der undrer mig, er at Google ikke lader til at sælge deres Toolbar,
så den er altså kun beregnet til private.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 19:56

On Wed, 6 Mar 2002 19:24:50 +0100, "Uffe Kousgaard"
<uffe@routeware.dk> wrote:

>De fleste får løn, når de går på arbejde og dermed er det kommercielt
>(med mindre man surfer privat på arbejdet, men det er der vel ingen, der
>kunne finde på?).

Der er vel ingen i den situation der tjener penge på brugen af den.
Ville du også sige at det er kommercielt brug, hvis du har en af de
der bjælker liggende i bunden af skærmen, og tjener penge på at glo
reklamer, imens du bruger Google's væktøjslinje i Internet Explorer?
Det er jo åndsvagt og nok også OT.

FUT: where-ever

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-03-02 22:49

Wed, 06 Mar 2002 19:56:23 +0100, Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk>
wrote:

>Det er [...] nok også OT.

Komplet! Det har ikke det har ikke en bønne med windows at gøre.

>FUT: where-ever

Måtte jeg undtagelsesvis foreslå
news:dk.edb.internet ..

hilsen pelo

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 23:20

Det kan du tro, tak :)

FUT: Det må blive manuelt

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 06-03-02 12:50

"C A" <mail@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hollandske underafdeling (www.google.nl)??? For en uge siden virkede det
> fint og jeg kom her ind på den danske. Hvorfor nu det?

Du kan gå ind på www.google.net eller www.gogle.com i stedet.

Vh
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-03-02 15:36

C A skrev:

>Når jeg prøver at gå ind på www.google.com kommer jeg nu ind på den
>hollandske underafdeling (www.google.nl)?

Du kan evt. benytte min søgeside. Den er helt på dansk:

   http://www.lundhansen.dk/bertel/search.htm

--
Bertel
FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Arcana

Dato : 06-03-02 16:19

> [...]

> hollandske underafdeling (www.google.nl)??? For en uge siden virkede det
> fint og jeg kom her ind på den danske. Hvorfor nu det?

Gå ind under avancerede muligheder. Der kan du vælge hvilket sprog der er
det foretrukne. Og BTW: Google Toolbar er - som andre skriver - virkelig
god.

/arcana