MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan man brgænse brugeren så han ikke kan i~
Fra : - ct

Dato : 06-03-02 10:51

Hej alle!

Jeg håber I kan hjælpe mig!

Jeg sidder dybt begravet i en opgave om hjemmearbejdspladser!

Jeg vil meget gerne komme med et forslag om at begrænse klienterne så meget
så muligt at en bruger som er logget på ikke selv kan installere software og
eller hardware!

Kan man styre dette gennem policies eller skal det styres gennem
NTFS-rettigheder!

Jeg har søgt på Microsofts hjemmeside og slået op i Ressource-kits og ledt
rundt omkring i Windows... men jeg kan ikke rigtigt se, hvordan det skal
kunne styres....

Hvordan laver jeg local policy på en PC så det kun er
systemadministratoren som kan installere nyt hardware ????

Skal man virkelig bruge en god gammeldags hængelås - eller kan man styre det
på en eller anden måde!

Jeg vil blive virkelig glad for lidt hjælp! På forhånd tusind tak!

Mange hilsner fra
Carsten

Carsten J. Thomsen
Denmark / 2630 Taastrup