CSS font-size virker ikke i tables???
Fra : Allan Johansen

Dato : 06-03-02 10:45

Hejsa!

Nogen der kan fortælle mig, hvorfor følgende CSS ikke træder
igennem tables :
BODY { font-family: Arial, Verdana; font-size: 4px}

Font-family virker fint, også i tables! Det er kun tørrelsen der
er broblemet.

Eks.
TEKST HVOR FONT SIZEN IKKE VIRKER PÅ

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-03-02 11:42

"Allan Johansen" <allan-j@ofir.dk> skrev

> BODY { font-family: Arial, Verdana; font-size: 4px}
>
> Font-family virker fint, også i tables! Det er kun størrelsen der
> er problemet.

Prøv med

body,td { font-family: Arial, Verdana; font-size: 4px}

--
Allan

Fra : Thomas

Dato : 22-07-02 11:38

hvis det stadig ikk virker så prøv at skifte 4px ud med 4pt