Ny software til en 3210
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-03-02 10:28

Hej

Hvilken software version er den nyeste til en 3210. Findes der en side hvor
man kan se hvilke ændringer der er på de forskelige software versioner.

Hilsen
Jens Jensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-03-02 11:12

> Hvilken software version er den nyeste til en 3210. Findes der en side
hvor
> man kan se hvilke ændringer der er på de forskelige software versioner.

Jeg har fået svaret over E-mail. Det er ver 6.00 NSE 8/9

Hilsen
Jens Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-03-02 13:59

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

>Hvilken software version er den nyeste til en 3210. Findes der en side hvor
>man kan se hvilke ændringer der er på de forskelige software versioner.

Nyeste er 6.00 - du kan se ændringer her:
http://fergusons.dk/temp/mobil/3210.htm

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk:80/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jan Eliasen

Dato : 06-03-02 14:46

Fra : Tets

Dato : 06-03-02 20:19

Jeg kan opgraderer din software for 100.- Befinder mig i Nordsjælland...

Hilsen

Tets

Fra : Connie Nielsen

Dato : 07-03-02 21:02

> Hvordan får man så sin 3210 opgraderet? Skal man til at købe et kabel? OG
> installere et program? Eller hur?
>
> --
> Eliasen Jr.

Du skal enten have en Nokia Dongle, eller have den opdateret ved en unlocker
der ejer en. Alternativet er at tage den til et nokia service ceneter og få
den opdateret der.

Mvh....Søren
www.gsmunlock.dk

Fra : Gsm unlock DK