Hjælp i Viborg
Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 06-03-02 09:41

Findes der en hjælpsom sjæl, der kunne bruge en time eller to på mig i
Viborg. Jeg behøver et par oplysninger fra Vor Frue, Århus fra omkring
1915 - 1917.
Modydelser i form af opslag på Rigsarkivet eller LAK er en selvfølge!

Børge Fogsgaard

Fra : Bodil Madsen

Dato : 06-03-02 13:11

Har du undersøgt om der er en mormonfilm for det pågældende tidspunkt på
Rigsarkivet? De har film fra nogle sogne indtil omkring 1920.
Hilsen
Bodil Madsen

Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 07-03-02 14:25

"Bodil Madsen" <katry@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Har du undersøgt om der er en mormonfilm for det pågældende tidspunkt på
> Rigsarkivet? De har film fra nogle sogne indtil omkring 1920.
> Hilsen
> Bodil Madsen

Tak, ja det har jeg undersøgt- Vor Frue går kun til ca 1914.

Børge

Fra : Show The Andersens

Dato : 06-03-02 17:00

Jeg håber på at komme til Viborg om ca 2 uger, så hvis du ikke får problemet
løst inden da så klarer jeg det.

Annette

Fra : Børge Fogsgaard

Dato : 07-03-02 14:22

> [...]
> 1915 - 1917.
> Modydelser i form af opslag på Rigsarkivet eller LAK er en selvfølge!

Jeg takker for alle tilbudene, både dem der blev anmeldt her og dem der blev
sendt direkte. Det var dejligt at se.

Børge