MS Windows
briani 27239
Kan ikke kopiere filer>5gb
Fra : Ingolf

Dato : 06-03-02 09:43

Hej med jer.

Jeg forsøger at kopiere en 5.5gb fil fra et NTFS drev, på en XP PRO, over
lokalt netværk til en Win2000, med NTFS. Det har kunne ladet sig gøre
indetil for en uge siden. Siden har jeg pillet lidt med nogle tweak
programmer til XP. Men jeg kan ikke lige se hvad der skulle forårsage dette
problem.. det eneste jeg har gjort, er at sætte Systemcache op.

Under kopiering, kommer der pludselig blå skærm efter af have kopieret ca.
4.900.000.000 bytes. Her siger XP at jeg muligvis har diskfejl, og så kan
man kun trykke Reset knappen. Jeg kan sagtens læse hele filen, uden
problemer. Har checket begge diske, og der er ingen fejl.

Nogen ideer ?

Jeg har sat mine tweaks tilbage til de forrige indstillinger, men det har
ikke hjulpet...

for 2 uger siden kopierede jeg en 7gb fil.. uden problemer... samme sytemer
og diske...

Fra : Flemming Jensen

Dato : 06-03-02 11:11

"Ingolf" <DoNot_Spam_ingolf@musling.dk> wrote in message
> Nogen ideer ?

Stor fil først og fremmest. Kan du ikke dele den op?
Jeg har ingen anelse hvorfor den går i stå, der er nok plads osv.?

Mvh
FJ