MS Windows
briani 27239
Vedhæftet filer i Windows XP
Fra : Thomas V. Nielsen

Dato : 06-03-02 09:30

Hej NG

Jeg kan ikke sende vedhæftet filer via Outlook 2002 eller Outlook Express 6.
Jeg tror det er pga. Windows XP, da det godt kan lade sig gør på en Windows
98.
Er der nogen der har en løsning på dette ?

Mvh
Thomas

Fra : El Capitano

Dato : 06-03-02 11:00

Jeg har ingen problemer med at sende vedhæftede filer via Outlook 2002 eller
Outlook Express via IE 6.0 og min Win XP pro dk, så jeg tror ikke det er i
XP du skal finde problemet
Venlig hilsen
Bjarne
EC

Fra : Madsen

Dato : 06-03-02 17:26

Thomas V. Nielsen skrev:

> Jeg kan ikke sende vedhæftet filer via Outlook 2002 eller
> Outlook Express 6. Jeg tror det er pga. Windows XP, da det
> godt kan lade sig gør på en Windows 98.
> Er der nogen der har en løsning på dette ?

Jeg tror du har større chance for hjælp i gruppen der hedder
<news:dk.edb.internet.software.mail+news> eller måske den der
handler om officepakken: <news:dk.edb.programpakker.ms-office>

Skriv også gerne hvilken fejlmeddelelse du får. Så har folk lidt
lettere ved at hjælpe dig.

Madsen.