renegade og norton firewall
Fra : PK

Dato : 06-03-02 09:09

Hej

Er der andre end mig, der har opkoblingsproblemer til westwood. Min firewall
( norton ) vil ikke tillade adgang. uanset hvordan jeg indstiller den.
Har install. patch.

mvh

Poul Erik

Fra : DWM

Dato : 06-03-02 16:06

"PK" <poulerik.killendahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ( norton ) vil ikke tillade adgang. uanset hvordan jeg indstiller den.

Ikke med Norton men med Black Ice har jeg samme problem.

/Kenneth Iversen

Fra : Kristian

Dato : 09-03-02 21:16

Så inde i Renegade's options at man kunne vælge en port, ved ikke om det
hjælper.

Og så er der kommet 2 patches siden udgivelsen, ved ikke om de retter noget
med firewall

Fra : PK

Dato : 09-03-02 21:19

Tak for opmærksonheden

Har fået løst problemet.

PK

Fra : DWM

Dato : 10-03-02 21:25

> Tak for opmærksonheden
>
> Har fået løst problemet.

Hvordan løste du det så?

/Kenneth Iversen

Fra : PK

Dato : 10-03-02 13:58

Istedet for at lave en tilpasnonge i firewall, lavede jeg en afkrydsning i "
tillad adgang bla......" og nederst i " brug denne indstilling hvergang"
eller noget i den stil. Det virker ihvertfald. Firewallen er aktiv og
virker, som den skal og jeg kan komme op på westwood's servere, uden
afbrydelser.

PK