IBM motherboard?
Fra : René Prebendorf

Dato : 06-03-02 00:58

Hejsa er der nogen der ved hvilket motherboar der ligger i en IBM NetVista
A22p 6823 ? jeg sidder ikke ved maskinen så jeg kan ikke give flere
oplysninger.

Håber at der er en der kan hjælpe mig.

Venligst René

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 06-03-02 09:40

René Prebendorf wrote:

> Hejsa er der nogen der ved hvilket motherboar der ligger i en
> IBM NetVista A22p 6823 ? jeg sidder ikke ved maskinen så jeg
> [...]

http://www.pc.ibm.com/support

Smid nummeret (6823) i feltet "Quick path to a product", og vælg
så undermodel. Så er det bare at vælge det rigtige tech-doc.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Leony

Dato : 06-03-02 12:30

"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.pc.ibm.com/support

Eller tjek nederst i venstre hjørne under opstart, der står en masse tal.
Disse kan identificere dit bundkort.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : René Prebendorf