Gad vide hvad Nokia siger???
Fra : Claus Svanholm

Dato : 05-03-02 22:46

Ja, de griner jo nok af de fleste, lige med mindre af p800...

http://www.prime.d2g.com/l/sonyericsson/

Finder personligt STOR glæde i P800. Og ja den er trible band hvor Nokias
7610 (indtil videre) er dual band.

VH Claus

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-03-02 10:27

"Claus Svanholm" <svanholm@gmx.net> wrote:

>Ja, de griner jo nok af de fleste, lige med mindre af p800...
>
>http://www.prime.d2g.com/l/sonyericsson/
>
>Finder personligt STOR glæde i P800. Og ja den er trible band hvor Nokias
>7610 (indtil videre) er dual band.

Vi finder ud af, hvad Nokia siger på tirsdag kl. 12. Som jeg læser deres
pressemeddelse, kommer de med nye telefoner.

Peter

http://press.nokia.com/PR/200202/850500_5.html

Fra : /palle

Dato : 06-03-02 17:26