MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Angående acdsee
Fra : spokie

Dato : 05-03-02 22:12

jeg har downloaded acdsee version 4.0.1.0598 er inkl opdatering men når jeg
lukker programmet ligger den sig nede ved uret hvilket er irriterende
hvis nogle har den óg kan beskreve hvor man eventuelt kan slå den fra.?
Har kigget alle steder men synes ikke jeg kan finde det pleeease hjælp
meeee.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-03-02 22:36

On Tue, 5 Mar 2002 22:12:00 +0100, "spokie" <bussemand@operamail.com>
wrote:

>jeg har downloaded acdsee version 4.0.1.0598 er inkl opdatering

Hmm, ok...

> [...]
>den fra.? Har kigget alle steder men synes ikke jeg kan finde det pleeease hjælp

Du kan ikke have kigget alle steder, for indstillingen findes. Jeg kan
ikke lige huske hvor, jeg bruger ikke programmet, men jeg mener det er
et af de sidste faneblade. Titlen er rimelig logisk og sigende, så
vidt jeg husker. Stay in tray when you close ACDSee, eller noget
lignende.

--
Venlig hilsen
Lars Stokholm

Fra : jesper riis hansen

Dato : 05-03-02 22:51

tools - options - misc...- continue...

mvh, jesper

Fra : Ronnie M

Dato : 06-03-02 01:20

Du kan også højre klikke på menu linien Og så Egenskaber, tilpas der kan du
slå det fra
M.V.H Ronnie

Fra : Christian Catu

Dato : 06-03-02 13:36

"Ronnie M" <Mafiosas@Worldonline.dk> wrote in message
> Du kan også højre klikke på menu linien Og så Egenskaber, tilpas der kan
> [...]

He he. Du har da slet ikke kigget efter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-02 14:39

Overhovedet ikke... :)