OS/2 som abbandonware?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 05-03-02 21:18

Jeg har en gammel 486'er som jeg indtil videre har haft Linux på, men
eftersom det nu engang er en IBM PS/2, så tænkte jeg at OS/2 ville være et
godt valg til den. Men nu er problemet bare at jeg ikke har det liggende og
jeg er ikke meget for at skulle til at betale for det da det trods alt kun
er et stykke legetøj. Så kan jeg efter jeres mening være så fræk at tage en
kopi? Hvor kan jeg i såfald skaffe sådan én? Det eneste krav til versionen
er at den skal understøtte min hardware og have TCP/IP... det er en 40 mhz
468 SLC med 12 mb ram og 340 mb harddisk.
--
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
[lasse@Earth ~]$ uname -a

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-03-02 22:39

"Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> wrote in message
> er at den skal understøtte min hardware og have TCP/IP... det er en 40 mhz
> 468 SLC med 12 mb ram og 340 mb harddisk.

Det vil jeg på det kraftigste advare imod. TCP/IP med 12 MB RAM. Glem det...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Allan

Dato : 06-03-02 00:43

On Tue, 5 Mar 2002 20:17:46 UTC, Lasse Jensen <rdx@worldonline.dk> wrote:

> Jeg har en gammel 486'er som jeg indtil videre har haft Linux på, men
> eftersom det nu engang er en IBM PS/2, så tænkte jeg at OS/2 ville være et
> godt valg til den.

Øh, hvorfor skulle det være et bedre valg ?

> Men nu er problemet bare at jeg ikke har det liggende og
> jeg er ikke meget for at skulle til at betale for det da det trods alt kun
> er et stykke legetøj.

Nå, så betaler du vel heller ikke, når du forlader BR

> Så kan jeg efter jeres mening være så fræk at tage en kopi?

Det tror jeg egentlig ikke, der er nogen her, der bestemmer - men ring
da endelig til IBM, og spørg dem ad.

> Hvor kan jeg i såfald skaffe sådan én?

Prøv i en købe-gruppe - den kunne jo være, der var en der ville sælge dig
en brugt version billigt.

> Det eneste krav til versionen
> er at den skal understøtte min hardware og have TCP/IP... det er en 40 mhz
> 468 SLC med 12 mb ram og 340 mb harddisk.

Så skal du jo nok på jagt efter en Warp 3.0 Connect. Det er nok den eneste,
der bare har en bare nogenlunde chance med den mængde RAM.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.