Dag 1
Fra : Kirstine

Dato : 27-01-01 13:49

Hejsa

Første dag med Tabasco som - forhåbentligt da - testikelløs har bestemt
ikke været noget at råbe hurra for indtil videre. ØV! Han har strintet
tre forskellige steder. Så Rodalon og Feliway er altså stadig i brug. Og
så har han - på trods af sting og tydelige smerter omkring lysken - kækt
forsøgt at parre sig med Julius. Det er da utroligt!!

Vi beroliger hinanden med, at dyrlægen jo sagde, at der lige skulle gå et
par dage. Men altså - jeg må jo nok indrømme, at jeg tænkte "mirakel", da
jeg så den sidste testikel og håbede, at jeg kunne smide Rodalonen ud.

Og så er hans humør pænt dårligt. Han er meget fornærmet over, at han
ikke kan hoppe op på stole, kradsebræt osv som han plejer. Han sætter sig
i "spring" positur og piver vildt, mens han ser anklagende på mig. Som om
han tænker "Dumme mor, se mig - jeg kan ikke hoppe op på grund af dig!!"

Til gengæld er vi totalt forbløffede over Julius. Hans adfærd er helt
fantastisk. han hjælper Tabasco med at ordne sår, og han har endda
"hentet" ting til ham. De har deres eget tæppe i et ene hjørne af sofaen,
men Tabasco kan ikke hoppe derop. Han forsøgte ellers ihærdigt, men det
gjorde for ondt i lysken. Så Julius kastede sig over opgaven - han tog
fat i det ene hjørne af tæppet med tænderne og satte bakgearet til. Han
så simpelthen så sjov ud, mens han kæmpede med den store 2*2 meter
uldplaid. Men det lykkedes, så lige nu ligger de to katte tæt sammen og
snuer på tæppet, som nu ligger på gulvet

Kirstine - som vil forsøge at låne sig frem til en scanner, så de to
lækre kræ kan få deres portrætter online *S*
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : marianne hellemose

Dato : 27-01-01 16:34

Hej Kirstine
Jeg vil nødigt være en lyseslukker men der kan
sagtens gå en md. tid (nogle gange mere) før
hormonerne er helt ude, men trøst dig med
at de VIL forsvinde.

-
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

Some people have lives -
others have cats.

Fra : Kirstine

Dato : 27-01-01 18:15

In article <dPBc6.13512$fa3.650046@news010.worldonline.dk>,
skatkat@worldonline.dk says...
> Hej Kirstine

Hej Marianne

> Jeg vil nødigt være en lyseslukker men der kan
> sagtens gå en md. tid (nogle gange mere) før
> hormonerne er helt ude, men trøst dig med
> at de VIL forsvinde.

Yakz - en måned??!! *såk* Okay - det er jo et luksusproblem, for som du
selv siger, så forsvinder de. Med mindre der er mere derinde, som
dyrlægen endnu ikke har opdaget.

Men nej - nægter at være pessimist nu!! Vi har været heldige, så endnu en
tid på Rodalon og Feliway er en lille pris at betale *S*

Kirstine...som nu væbner sig med en kæmpe portion tålmodighed.....
--
*trying to do what works - trying to do what matters*