Elvis til bilen
Fra : Anders Bentzen

Dato : 05-03-02 20:38

hej
er der nogle der ved hvor man kan købe den der "Elvis-dukke"-(den fra
fjernsynet)
til forruden

Anders

Fra : Claus Frørup

Dato : 05-03-02 21:08

Isang tao pinangalanan Anders Bentzen nagsulat :

>hej
>er der nogle der ved hvor man kan købe den der "Elvis-dukke"-(den fra
>fjernsynet) til forruden

Du er da vist kommet i den forkerte gruppe

Prøv at spørge i news:dk.fritid.bil eller i en af alle de
biludstyrsforretninger der ligger over det ganske land.

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-02 21:35

> hej
> er der nogle der ved hvor man kan købe den der "Elvis-dukke"-(den fra
> fjernsynet) til forruden

Ha ha - Til forruden i speedbåden selvfølgelig... Jo - jeg har et dem i
ti'eren.. Du ved - den der landsdækkende (tror jeg den er - ihvertfald her
på fyn) kæde, der sælger ting til en ti'er...

Svarer naturligvis kun fordi jeg ved det - og jeg har tiltro til at du skal
bruge den i din 2 x 250 hk speedbåd... Og jeg har da ret ik?

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 05-03-02 23:18

Husk nu det er en nyhedsgruppe for alle sejlere. - også dem med motor. Jeg
synes ikke nedsættende bemærkninger er hensigtsmæssige. De ville sikkert
også kunne finde på en del om os. - og hvor ville det føre os hen med sådan
en "krig" ....

Blot et synspunkt

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-02 01:26

> Husk nu det er en nyhedsgruppe for alle sejlere. - også dem med motor.

Ja - Da!

> [...]
sikkert
> også kunne finde på en del om os. - og hvor ville det føre os hen med

Jeg synes da ikke jeg har sagt noget nedsættende om speedbåds-entusiaster?
Det er da meget underholdende at tæske afsted gennem havnen med 20 knob - og
sende bølger ind mod alle de pensionister, der sidder i deres LM 23'ere og
drikker kaffe
Nej - nu må jeg hellere passe på hvad jeg siger. Jeg er jo ikke så kendt
herinde - og det er jo ikke sikkert man benytter sig af samme
underholdende - danske humor - herinde - som man gør i
dk.fritid.motorcykel - hvor jeg normalt slå mine folder.

Men der er ikke nogen ond mening i det - ihvertfald...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-03-02 01:31

"Allan Rasmussen" <luise (a) mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg synes da ikke jeg har sagt noget nedsættende om speedbåds-entusiaster?

Lidt fynsk lune er sandelig ikke i vejen...

> [...]
og
> sende bølger ind mod alle de pensionister, der sidder i deres LM 23'ere og

.....eller drøne med 140 ud af Søndre Bouleward i Odense og se alt og alle
forskrækket løbe /køre forvirretrundt, samtidig med at megafonen brøler som
en olm tyr i brunst.....

> Nej - nu må jeg hellere passe på hvad jeg siger. Jeg er jo ikke så kendt

Det må jeg så hellere også, da jeg ikke er så kendt i
dk.fritid.motorcykel.....

> herinde - og det er jo ikke sikkert man benytter sig af samme
> underholdende - danske humor - herinde - som man gør i
> dk.fritid.motorcykel - hvor jeg normalt slå mine folder.

...... som vi sagtens kan håndtere i dk.fritid.sejlads også...

> Men der er ikke nogen ond mening i det - ihvertfald...

Ditto.....

Hr. Bjørn

Fra : MICHAEL NIELSEN

Dato : 06-03-02 23:19

Prøv i Lyngby Storcenter i spilbutikken på Storetorv, der har jeg set den.

MVH
Michael

Fra : Rudi W.

Dato : 07-03-02 16:59

> er der nogle der ved hvor man kan købe den der "Elvis-dukke"-(den fra
> fjernsynet)
> til forruden

Efter sigende skulle Audi forhandlerne have dem?

../ Noid

Fra : Brian

Dato : 10-03-02 14:49

> er der nogle der ved hvor man kan købe den der "Elvis-dukke"-(den fra
> fjernsynet) til forruden

Den kan købes hos Audi eller VW forhandlere.

Mvh. Brian.