Basenji- udsendelse søndag den 28.januar
Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 27-01-01 13:41

hej NG

Så vidt jeg husker så er der et par stykker, som har Bassenji-hunde.

Jeg støvede lige mit tvprogram igennem, og så at der i morgen søndag den
28. på ANIMAL PLANET kl. 13.00-13.30 er et raceportræt af Basenjien.
Tænkte at ejerne af Basenji-hunde måske kunne tænke sig at se denne
udsendelse, som om højst sandsynligt er lavet i USA:

Efter Basenjien viser de ½ time om Bullterrieren.

MVH
Iben

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 27-01-01 14:06

> [...]
> Tænkte at ejerne af Basenji-hunde måske kunne tænke sig at se denne
> udsendelse, som om højst sandsynligt er lavet i USA:

Hej Iben og tak for tippet - som jeg vil sende videre til den Danske Basenji
liste - udsendelsen blev vist i onsdags kl. 16.00 hvor ikke alle havde
mulighed for at se den - Så det var godt du var vågen og flink at fortælle
at udsendelsen sendes igen - Det er faktisk den bedste udsendelse om basenji
med klip fra Afrika hvorfra nogle amerikanske basenji opdrættere i 1987 og
1988 hjemtog omkring 40 basenji - Heraf købte jeg sidste år en brindle
basenji han fra USA og med disse afrikanske basenji i stamtavlen -

Tak igen og hilsen fra Pia

--
P i a P a l m b l a d W r i g h t
http://home1.stofanet.dk/fallohide/

Fra : lotte7211@my-deja.co~

Dato : 28-01-01 21:06

In article <3A72C1CE.690AAE63@wanadoo.dk>,
Iben Marianne Krarup Pedersen
<kelpie@wanadoo.dk> wrote:
> [...]
>
> MVH
> Iben
>
>God oplysning! Men skulle der være nogen der
kunne optage udsendelsen om Bull terrieren, da
jeg ikke kan tage Animal Planet. Jeg vil gerne
betale hvad det koster!
MVH
Lotte

Sent via Deja.com