MS Windows
briani 27239
Windows XP Genstarter??
Fra : SFC

Dato : 05-03-02 20:03

Hej NG!!

Hvad er problemet når jeg vælger "luk computeren" og computeren så genstarte
istedet?
Kører med XP corp..Og atlon XP 1700

Mvh sfc

Fra : Luhmann

Dato : 05-03-02 20:13

"SFC" <sfc@FJERNworldonline.dk> wrote in message

> Hvad er problemet når jeg vælger "luk computeren" og computeren så
genstarte
> istedet?

Der er forskellige kendte årsager til det problem. Læs mere om dem på denne
side:

http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm

--
Mvh. Luhmann

Fra : Dan Andersen

Dato : 05-03-02 23:13

Jeg har samme problem, men blot med WIN2000 og AMD XP 1700+
Har du erfaring med denne kombination?

Fra : Luhmann

Dato : 06-03-02 15:14

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> Jeg har samme problem, men blot med WIN2000 og AMD XP 1700+
> Har du erfaring med denne kombination?

Jeg har ikke selv været ud for det specifikke problem men har hørt om det i
begrænset omfang i forhold til XP. Jeg vil foreslå at du først prøver at slå
APM fra/til og se om det løser problemet. Det er typisk her problemet er at
finde.

Ellers prøv at slå "automatisk genstart" fra ved systemfejl (avanceret fanen
under "denne computer" > egenskaber). Hvis det virker sker der en fejl ved
nedlukning (Det kan være noget trivielt som at den lydfil der afspilles ved
nedlukning er ødelagt).

Desuden er det en god ide at tjekke/opdatere dine drivere. (hvis du har et
VIA chipset, prøv den nyeste VIA 4-1 driver).

Er der ikke noget at ovenstående der løser problemet kan du skrive igen.

--
Mvh. Luhmann

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 07-03-02 10:40

Har du prøvet Microsoft Support

Når du har licens til Corp versionen hjælper de gerne.

Hilsen

Johnny

Fra : SFC

Dato : 07-03-02 14:54

> Har du prøvet Microsoft Support

Jeg tror at folk herinde, er 100 gange klogere end support hos microsoft, og
så går det hurtigere her inde.

Takker

Mvh sfc

Fra : SFC

Dato : 07-03-02 14:52

Løste det med at afinstallere mouseware, og installere XP oven i den
gamle...Men jeg tror det var mouseware der var synderen...

Mvh sfc

Fra : Madsen

Dato : 07-03-02 15:51

SFC skrev:

> Løste det med at afinstallere mouseware, og installere XP oven
> i den gamle...Men jeg tror det var mouseware der var
> synderen...

Til orientering så har jeg ingen problemer med MouseWare fra
Logitech på hverken Win2000 eller WinXP Pro. Det skal blot være
nyeste version.

<http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_wxp.cfm>

Madsen.